periodiske problemer med cd?
Fra : René Sindberg

Dato : 29-05-01 16:10

Hejsa..

Jeg har af og til oplevet problemer med at cder bare står "stille" når
jeg læser på dem.. både i internt og ekstern drev... hvad kan det
skyldes??.

Kører 8500 med 8.6 da 176mb ram + G3@400 mhz.

Den fryser.. men ikke helt det lille ur i pegeren på mus kører rundt og
jeg kan flytte curser.. men så heller ikke mere... sætter jeg feks. 8.1
cd i er der ingen problemer, men har lige prøvet med ms word 98 og den
vil ikke?, den spørger ikke om at den skal formattere disk... (det har
jeg dog prøvet med en anden disk) weird.. får jeg har fået en del data
på maskinen netop via cd.. men ikke alt.

Umiddelbart skulle scsi kæden være iorden så de ikke kører på samme
porte som andet.

Gode forslag høres gerne

mvh
René