Ridset visir
Fra : Steen Johansen

Dato : 29-05-01 15:26

Ridset visir
Efter at have været ejer af en BMV hjelm i 6 år, var det tiden
at få skiftet visiret, det var så ridset, at jeg nærmest kørte med
den indre radar konstant slået til, livsfarligt var det ved aftenstide.
Prisen for et nyt var 385 kr. hvilket er intet mindre end en udsøgt
liderlighed, men da der ikke var andre muligheder måtte jeg til
lommen. Jeg var ikke særligt tilfreds med det nye, da jeg ikke
synes at det var særligt klart, det skulle nok renses for limrester,
men det fik jeg ikke gjort før det blev værre efter at jeg havde
brugt den en 5- 6 gange. Jeg prøvede med sæbe og med sprit,
men det blev det ikke bedre af, visiret var meget ridset næsten
lige så meget som det gamle. Jeg kunne konstaterer at der var
noget galt med visiret og jeg kontaktede forhandleren Mogens
Pedersen i Odense.Jeg forlagde min klage over for den unge
"diskenspringer" der også kunne konstaterer at visiret var ridset
med begrænset udsyn. Han var inde på at det var min egen skyld
og jeg havde behandlet det forkert. Sludder sagde jeg. Hit med et
nyt. Det kan jeg ikke tage stilling til sagde "diskenspringeren" og
tilkalde bossen Mogens Pedersen Junior af første kuld, der undrede
sig over det nye ridsede visir og ville sende det ned til fabrikken.
Mogens Pedersen Junior af andet kuld kom også til stede og var
også fuld af undren, han så nærmere på sagen og fandt ud af at der
havde været 2 lag beskyttelses plastik på visiret, straks blev det
revet af og vupti var det som nyt."diskenspringeren" så fåret ud
og der var grin på programmet
MvH Steen

Fra : Søren L Hansen

Dato : 29-05-01 15:54

Steen Johansen <steen.belle@post.tele.dk> wrote in article
<9f0bma$gk2$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
> havde været 2 lag beskyttelses plastik på visiret, straks blev det
> revet af og vupti var det som nyt."diskenspringeren" så fåret ud

HAHAHA, det var da godt det ikke blev sendt ned til fabrikken, hva???
Og tak for en herlig historie som mange nok ville have holdt for sig
selv...))

--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Mick Ftw©

Dato : 29-05-01 16:13

*GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*

Fra : Rune Jensen

Dato : 29-05-01 19:08

HAAAAHAAAAA.

FED HISTORIE, jeg har selv prøvet det samme, men har aldrig fortalt det til
nogen jeg kender.

Mvh

Rune
Suzuki Bandit.

Fra : Steen Gruby

Dato : 29-05-01 22:09

On Tue, 29 May 2001 16:25:48 +0200, "Steen Johansen"
<steen.belle@post.tele.dk> wrote:

Hej.

> [...]
> havde været 2 lag beskyttelses plastik på visiret, straks blev det
>revet af og vupti var det som nyt."diskenspringeren" så fåret ud

Jeg er ikke meget for at indrømme det
Men jeg har lavet det samme stunt med et nyt system3 visir.
Jeg kørte hele dagen med det, pudsede som en gal indtil det gik op for
mig at der var beskyttelsesplastic på det indvendigt.
Jeg nåede dog ikke at reklamere før den "frygtelige" sandhed gik op
for mig.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500