Forte Agent
Fra : Simon K.N

Dato : 29-05-01 14:07

Hey...

Kan man ikke slå noget til så man, ligesom i OE, kan se hvor mange af
meddelelserne man har hentet hvis man henter store binære filer?

--

Regards,
Simon K.N

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-05-01 18:59

Tue, 29 May 2001 15:07:23 +0200, skrev "Simon K.N"
<mrsmooth.nospam@privat.dk>:

>Kan man ikke slå noget til så man, ligesom i OE, kan se hvor mange af
>meddelelserne man har hentet hvis man henter store binære filer?

Den eneste måde du kan få det at se, er ved at splitte filerne, så du
henter dem på samme måde som med OE.

Message => split sections

Så bliver en samlet meddelelse splitte op i dele, den blev postet i.

Når du så skal samle dem, så markerer du meddelelserne og højreklikker
=> Join sections.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Simon K.N

Dato : 30-05-01 07:59

Tak for det, men det var ikke helt hvad jeg mente...:)
Jeg mente: Kan man ikke se en eller anden "tæller" der tæller op hvor mange
Kb der er hentet af den pågældende fil? Nu er der jo bare den blå status-bar
der rykker sig længere og længere til højre jo mere man har hentet. Har
oplevet at denne var på "100%" og bare kørte videre for til sidst efter en
10 min. at blive færdig. Så var det meget rart at kunne se om den bare var
gået stå eller hentede for fuld kraft.....

--

Regards,
Simon K.N

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-05-01 09:19

Wed, 30 May 2001 08:58:55 +0200, skrev "Simon K.N"
<mrsmooth.nospam@privat.dk>:

> [...]
>10 min. at blive færdig. Så var det meget rart at kunne se om den bare var
>gået stå eller hentede for fuld kraft.....

Den gør det, når det er meget store filer, mig bekendt kan man ikke
det ønskede.

Hvis du klikker på boksen for internetforbindelse nede ved siden af
uret, så kan du jo se om der stadig bliver hentet noget.

Fra : Simon K.N

Dato : 30-05-01 10:50

> Hvis du klikker på boksen for internetforbindelse nede ved siden af
> uret, så kan du jo se om der stadig bliver hentet noget.

Ja, okay, det er bare ikke så brugbart når man henter flere ting samtidigt,
men ellers tak for hjælpen! )

--

Regards,
Simon K.N

Fra : Lars

Dato : 30-05-01 12:00

On Wed, 30 May 2001 08:58:55 +0200, "Simon K.N"
<mrsmooth.nospam@privat.dk> wrote:

> [...]
>10 min. at blive færdig. Så var det meget rart at kunne se om den bare var
>gået stå eller hentede for fuld kraft.....

Har du prøvet at eksperimentere med:

> [...]
|;progress indicator in Agent's Status Bar. The options are:
|
|;   0   Display the progress indicator in its own box on the Status Bar.
|;   1   Display the progress indicator in its own box, and include text
|;      showing the percentage of the task completed so far.
|;   2   Display, in its own box, text showing the percentage of the task
|;      completed so far without a graphical progress indicator.
|;   3   Display the graphical progress indicator over the text describing
|;      the current task.
|;   4   Do not display the progress indicator.

Jeg bruger selv ProgressStyle=3 og oplever ikke problemer med at
den er på 100% uden at den er færdig.

vh
--
Lars,
<http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-05-01 13:52

Wed, 30 May 2001 13:00:17 +0200, skrev Lars
<go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.dk>:

>Jeg bruger selv ProgressStyle=3 og oplever ikke problemer med at
>den er på 100% uden at den er færdig.

Det må vel være 1, der så skal bruges, da den iflg. dit indlæg vise
%vis download.

Det er i agent.ini, der skal rettes.

Man lærer noget nyt om Agent hver dag.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Lars

Dato : 30-05-01 16:31

On Wed, 30 May 2001 14:52:04 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Det må vel være 1, der så skal bruges, da den iflg. dit indlæg vise
>%vis download.

Mit '100%' skulle ikke forstås som at der stod en procentsats
(med PS=1 eller PS=2), men bare at den barindikator der viser
hvor meget af en body der er hentet var nået til 'ende'.

Jeg foretrækker af en eller anden grund PS=3, og det er med den
jeg ikke har oplevet problemer. Jeg har ikke brugt PS=1 eller
PS=2 over lange nok perioder til at kunne sige om de 'virker',
men PS=3 gør i hvert fald.

Nu har jeg så siddet og prøvet de to andre og begynder mere og
mere at synes om PS=1, men det bedste ville dog være hvis man
kunne kombinere PS=2 & PS=3, men det har jeg ikke kunnet finde ud
af.

>Det er i agent.ini, der skal rettes.

Det skulle jeg naturligvis have skrevet.

>Man lærer noget nyt om Agent hver dag.

Næsten hver dag i hvert fald. :)

vh

Fra : Simon K.N

Dato : 30-05-01 22:31

"Lars" <go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.dk> skrev i en meddelelse
> Har du prøvet at eksperimentere med:

> Jeg bruger selv ProgressStyle=3 og oplever ikke problemer med at
> den er på 100% uden at den er færdig.

Takker for forslagene - det spiller bare :) Tak til både Lars og Kurt...

--

Regards,
Simon K.N