Andet multimedie
bentjuul 3670
Plantegnings program..
Fra : Ingelsen

Dato : 10-05-05 12:21

Hej, søger et program til at tegne simple plan tegninger...
Som dem man ser i en ejendoms opstilling..
Altså sorte vægge og døre og vinduer....
Eventuelt med mål... Men ikke vigtigt.

Hilsen Jan

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-05-05 22:15

Ingelsen wrote:
> Hej, søger et program til at tegne simple plan tegninger...
> Som dem man ser i en ejendoms opstilling..
> Altså sorte vægge og døre og vinduer....
> Eventuelt med mål... Men ikke vigtigt.

Jeg har et program, der hedder Custom Home 3D. Der er desværre ikke en
webadresse på skiven, men prøv selv at google efter det.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : Tidemann

Dato : 11-05-05 13:44