Andet multimedie
bentjuul 3670
program til at "shuffle" bogstaver ?
Fra : Dorit Andersen

Dato : 09-05-05 15:35

Jeg har brug for et program til at generere alle de mulige sammensætninger
af bogstaver i et givet ord. For eksempel "program" porgram, pogrram,
pogarrm osv osv. Er der nogen der kender sådan et ?

Kh
Bjørn

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 09-05-05 16:59

On Mon, 9 May 2005 16:35:00 +0200, "Dorit Andersen"
<dpa@priisholm.net> wrote:

>Jeg har brug for et program til at generere alle de mulige sammensætninger
>af bogstaver i et givet ord. For eksempel "program" porgram, pogrram,
>pogarrm osv osv. Er der nogen der kender sådan et ?

prøv at søge på "anagram software" på google

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 09-05-05 17:07

"Dorit Andersen" <dpa@priisholm.net> skrev i en meddelelse
> Jeg har brug for et program til at generere alle de mulige sammensætninger
> af bogstaver i et givet ord. For eksempel "program" porgram, pogrram,
> pogarrm osv osv. Er der nogen der kender sådan et ?

Måske ikke den helt rigtige gruppe, men en googlesøgnning på
wordpuzzle+software gav bla denne:
http://www.bigfishgames.com/downloads/wizard/index.html

Med venlig hilsen
Poul E. Kristensen

Fra : zczc

Dato : 09-05-05 17:18

> [...]
> af bogstaver i et givet ord. For eksempel "program" porgram, pogrram,
> pogarrm osv osv. Er der nogen der kender sådan et ?

Du kan studere nyhedsgrupperne. Der er masser af eksempler på det, du
nævner.

Fra : Dorit Andersen

Dato : 10-05-05 18:25

Hej
Tak for hjælpen! Jeg endte med at finde noget fikst software på kryds.dk

Kh
Bjørn