Andet multimedie
Photoshop CS2
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 06-05-05 20:00

Hej NG.

Jeg har lige installeret en demo af Photoshop CS2, men jeg kan ikke få mit
hjul på musen til at virke sammen med. Med Photoshop CS, kunne jeg forstørre
billedet med hjulet, men det kan jeg ikke med den nye, nogen der kan hjælpe?
Lyder måske ikke som et stort problem, men det var bare så dejligt nemt med
den gamle. For øvrigt, det er godt nok en dejlig RAW konverter med CS2. Den
kan jeg godt blive forfalden til

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 06-05-05 23:10

Jørgen Nielsen skrev:

> [...]
> Photoshop CS, kunne jeg forstørre billedet med hjulet, men det
> kan jeg ikke med den nye, nogen der kan hjælpe?

Ctrl + K inde i Photoshop og flueben i 'Zoom with Scroll Wheel'.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 10-05-05 15:51

> Ctrl + K inde i Photoshop og flueben i 'Zoom with Scroll Wheel'.
>
> --
> Hilsen
> Madsen
++++++++++++++++++

Hej Thomas.

Tak for det. Det var jo nemt, når bare man ved hvor man skal lede

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-05-05 15:59

Jørgen Nielsen skrev:

> Tak for det.

Velbekomme.

> Det var jo nemt, når bare man ved hvor man skal lede

:)

--
Hilsen
Madsen