Andet multimedie
bentjuul 3670
Distiller 6 Pro og åben PDF efter udførels~
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-05-05 12:03

Hej,

Distiller 7 har en indstilling, som hedder 'View PDF when using
Distiller' inde i File > Preferences. Funktionen åbner PDF'en
i Acrobat, når f.eks. en PS-fil er blevet lavet om til PDF af
Distiller.

Jeg søger en lignende funktion i Distiller 6 Pro. Inde i Adobes
Acrobat-forum til Windows, påstår de, at den findes i File >
Preferences akkurat som i version 7, men jeg kan simpelthen ikke
se den indstilling i min danske udgave af Distiller 6, som godt
nok er til Mac, men den burde vel have de samme indstillinger
som Windows-udgaven.

Er der nogle brugere af Distiller 6 herinde, som kan finde den
indstilling? På Mac'en ser jeg kun dette:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/acrobat/distiller/indstillinger.png>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : KNL DtP

Dato : 05-05-05 14:14

> Er der nogle brugere af Distiller 6 herinde, som kan finde den
> indstilling?

Har lige dumpet fra Destiller 6 til Windows:

<www.knl-dtp.dk/temp/destiller6.png>

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-05-05 14:31

KNL DtP skrev:

> Har lige dumpet fra Destiller 6 til Windows:
>
> <www.knl-dtp.dk/temp/destiller6.png>

Tak. Jeg har også lige fået bekræftet i Adobes gruppe, at
indstillingen findes i Windows-versionen af Distiller 6, men
ikke i Mac-versionen. Meget mystisk. Den skulle dog findes
i Mac-versionen af Distiller 7.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-05-05 21:58

Thomas G. Madsen skrev:

> [...]
> Distiller' inde i File > Preferences. Funktionen åbner PDF'en
> i Acrobat, når f.eks. en PS-fil er blevet lavet om til PDF af

Den virker desværre bare ikke på hotfoldere, men kun når man
dropper en PS-fil direkte ind i Distiller. Øv.

--
Hilsen
Madsen