Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvem ved hvad denne font hedder ?
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 05-05-05 08:17

Hej

Jeg kan godt lide denne font, men ingen synes at vide hvad den hedder.

Nogle paastaar at den er manipuleret, men jeg har set den brugt flere
steder, saa mon ikke den er helt standard.

http://www.gylling.net/logo/

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : RoJo

Dato : 05-05-05 09:28

On 05/05/05 9:17, in article 1gw30eb.1bo9569o4991mN%jesper@gylling.net,
"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote:

> [...]
>
> Nogle paastaar at den er manipuleret, men jeg har set den brugt flere
> steder, saa mon ikke den er helt standard.

En kendt font der ligner, og som man ser mange steder er Bauhaus.
Men den på billedet kunne let være en blanding mellem flere typer.

Mvh RoJo

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 05-05-05 09:47

RoJo <Geckodk@fjerndettehotmail.com> wrote:

> En kendt font der ligner, og som man ser mange steder er Bauhaus.
> Men den på billedet kunne let være en blanding mellem flere typer.

http://www.enghavemotor.dk/

her er e'et af samme type men g ser ikke saadan ud i Joey

G'et er aabent

her er den ogsaa

http://www.geservice.dk/

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : pwee

Dato : 05-05-05 11:08

"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogle paastaar at den er manipuleret, men jeg har set den brugt flere
> steder, saa mon ikke den er helt standard.

kig på Comic Sans MS, den er tæt på
(comic.ttf)
/peew

Fra : hcma

Dato : 05-05-05 12:33

> [...]
>
> Nogle paastaar at den er manipuleret, men jeg har set den brugt flere
> steder, saa mon ikke den er helt standard.

det er Kabel-EF
http://www.myfonts.com/fonts/ef/itc-kabel/kabel-ef-book/
m v h
HC

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-05-05 08:17

hcma <hcma@hcma.dk> wrote:

> "Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> det er Kabel-EF
> http://www.myfonts.com/fonts/ef/itc-kabel/kabel-ef-book/

Tak for et kort og rigtigt svar.

Dejligt. det har jeg brugt lang tid paa.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling