Andet multimedie
Adobe photo shop 9.0 - update error
Fra : Palle

Dato : 04-05-05 15:58

Når jeg starter programmet op , så får jeg et vindue på skærmen
umiddelbart efter , som lyder:

The adobe updater could not be started.
Please reinstall the application and components. !

Er der ikke et fif så programmet ikke lægger ud med at opdater
af sig selv. !!
Problemet er lille på sin vis , men ville være fint hvis
man kunne undgå den melding hver gang man starter photo shop.

Palle.....

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 09-05-05 16:12

"Palle" <A@B.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Problemet er lille på sin vis , men ville være fint hvis
> man kunne undgå den melding hver gang man starter photo shop.

Hej Palle.

Prøv at læs her
http://brams.dk/wordpress/2005/05/01/problems-with-new-adobe-create-suite-2-premium/
lidt nede på side. Der står hvordan du løser problemet.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk