Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe CS2 spørgsmål
Fra : Søren

Dato : 03-05-05 17:44

Hej

Adobe CS2 blev jo anonceret for 2-3 uger siden. Det er jo ligesom CS1 en hel
pakke af programmer,afhængig af om man køber standard eller premium.

Men er det kun Photoshop der er kommet i en ny udgave, således at
Illustrator ohg InDesign er de samme som i CS1 pakken ?
Jeg synes kun Adobe gør et stort nummer ud af at reklamere for Photoshop CS2
og ikke for de andre.

I givet fald vil jeg ikke bruge over 6000,- + moms for en opgradering.

Søren

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-05-05 19:11

Søren skrev:

> Jeg synes kun Adobe gør et stort nummer ud af at reklamere for
> Photoshop CS2 og ikke for de andre.

Det undrer mig lidt, for jeg synes nu da at det er ret synligt
på Adobes hjemmeside, at det drejer sig om en helt ny suite.

<http://www.adobe.dk/products/creativesuite/main.html>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Søren

Dato : 03-05-05 21:06

undrer mig lidt, for jeg synes nu da at det er ret synligt
> på Adobes hjemmeside, at det drejer sig om en helt ny suite.

> [...]

Ja du har engenlig ret. Men kan det passe at den eneste version man kan
downloade som prøveversion er Photoshop CS2. De andre produkter til download
ser ud til at være den første CS version.

Søren

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-05-05 21:24

Søren skrev:

> Men kan det passe at den eneste version man kan downloade som
> prøveversion er Photoshop CS2.

Ja, det skal nok passe. Det er sjældent, at de får prøveversionerne
klar på samme tid.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Foged.net

Dato : 16-05-05 22:04

Vil tro at du kan finde en opgradering noget billigere, men nok om det.

Adobe venter som regel en hel del måneder med at lancere tryouts af
deres nye programmer, mange af programmerne i CS1 blev fx først lanceret
4-6 måneder efter at den samlede suite blev lanceret.

Har dog selv købt CS2 (bruger den på job), og kan pt kun bekræftige at
den har vret alle pengene værd. De har lavet rigtigt mange ting om, og
tilføjet en hel del nye værktøjer som gør det en fornøjelse at arbejde
med, især integrationen mellem Photoshop, Illustrator og inDesign er
blevet god.

Håner det hjalp lidt på dit spørgsmål.

Foged.net

--
Design is an attitude!

http://foged.net

If you write to me directly, remove [REMOVE] in my e-mail address.