Andet multimedie
bentjuul 3670
slow visning af MPG ..?
Fra : Otto Leholt

Dato : 01-05-05 22:07

hej
Jeg filmer så videosekvenser 5-7 min med et Sony dig camera i MPG format.
Jeg afspiller film i Media player..
spørgsmål:
Hvordan kan jeg afspille video sekvenserne i slowmotion ?
Hvis man da kan det med MPG formatet ...
hvilken software skal bruges ..?
Kan man på en eller anen måde se enkelt billeder af MPG 'en ...?

hilsen Otto

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-05-05 23:11

Otto Leholt skrev:

>Hvordan kan jeg afspille video sekvenserne i slowmotion ?

Du er havnet i en forkert gruppe, herinde drejer sig om
billedbehandling på computer.

Den rette gruppe til dine spørgsmål er

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : Otto Leholt

Dato : 02-05-05 05:56

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message
> Du er havnet i en forkert gruppe, herinde drejer sig om
> billedbehandling på computer.
>
> Den rette gruppe til dine spørgsmål er

Kære Knud
det forstår jeg ikke ..
der er andre her der snakker om video
mit spørgsmål har intet med mit styrsystem eller windows programmer at gøre
..
Men blot : kan man se enkelt billeder (grafik) i en mpg fil eller afspille
filen i slowmotion ?
hilsen Otto

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 02-05-05 07:43

> der er andre her der snakker om video
> mit spørgsmål har intet med mit styrsystem eller windows
programmer at

Det kan bestemt godt være svært at vælge rette gruppe. Knud har
dog ret i at denne gruppe omhandler (still) billeder også selvom
der til tider kommer videospørgsmål.

Prøv alternativt dk.edb.videoredigering

Lars

Fra : Otto Leholt

Dato : 02-05-05 09:10

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> wrote in message
> Prøv alternativt dk.edb.videoredigering

Tak til Lars ..
jeg undskylder forstyrelsen ..og forføjer mig straks til videoredigering
v.h. Otto

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-05-05 14:34

Lars Thomsen Nielsen skrev:

>Prøv alternativt dk.edb.videoredigering

Hvad har afspilning i Media Player (eller en anden player) med
videoredigering at gøre?
--
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-05-05 14:37

Otto Leholt skrev:

>der er andre her der snakker om video
>mit spørgsmål har intet med mit styrsystem eller windows programmer at gøre

Ja, og de får generelt at vide, at det er en forkert gruppe.

Hvis Media Player ikke er et windowsprogram, hvad er det så?

Spørgsmål om software, hvortil der ikke findes en specifik gruppe
til hører hjemme i den pågældende systemgruppe, når det er
program der bruges i Windows, så vil det således være