Andet multimedie
bentjuul 3670
Media player hakker!!!
Fra : Peter Hansen

Dato : 27-04-05 15:29

Hejsa.
Jeg har et kæmpe problem med min media player. Hver gang jeg afspiller en
film hakker filmen ca. hvert 2-3 minut. Har prøvet at afinstallere både
codecs og media playeren.. Det er i øvrigt den nyeste version.

Er der evt. nogen der kender dette problem?
Og kan man afinstallere media playeren helt?

Hilsen Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-04-05 16:45

Peter Hansen skrev:

>Jeg har et kæmpe problem med min media player. Hver gang jeg afspiller en
>film hakker filmen ca. hvert 2-3 minut. Har prøvet at afinstallere både
>codecs og media playeren.. Det er i øvrigt den nyeste version.

Du er havnet i en forkert gruppe, herinde drejer sig om
billedbehandling på computer.

Den rette gruppe til dine spørgsmål er

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : Jeroen

Dato : 28-04-05 01:34

Hej Peter

Det er også bare det der irriterer mig ved streaming med WMP. Jeg synes at
WMP's buffering ikke virker for godt med mindre man har en mere end nok
hurtigt forbindelse. Du kan dog godt ændre på WMP's buffering, og hvis du
sætter værdien op til fx. 60 (som er mærkelig nok WMP's maksimale
buferingstid) skulle du uden problemer kunne afspille 1 minut af media.

Selv bruger jeg helst Realplayer, som jeg synes har den bedste streaming
performance og generalt et bedre lyd samt video kvalitet. Desværre er det
ikke alle tilbyder Realplayer streams ved siden af den mere almenlige WMP
streams.

Den gratis Realplayer kan hentes her:
http://software-dl.real.com/28a7a69e0e33e1064100/windows/mrkt/R30EUD/RealPlayer10-5GOLD.exe

Held og lykke

Jeroen

(Undskyld for mit Dansk! Ikke helt i toppen ;) )