Andet multimedie
bentjuul 3670
Webdesign konkurrence, hvor der er 5000 kr~
Fra : Foged.net

Dato : 26-04-05 14:02

Hej til jer alle.

Har lige set en designkonkurrence på siden mobital.net, hvor man for
en gangs skyld har mulighed for en fornuftig præmie, for at lave et
fedt design.

Da den slags sker alt for sjældent at der kommer spændende opgave af
den slags, vil jeg da lige informere jer om det, da det er en åben
konkurrence.

I kan læse mere på http://mobital.net/dk/t-konkurrence.asp

Deltager selv - håber at der er en masse andre som hopper med :D

/foged.net

Fra : N/A

Dato : 26-04-05 14:47

Fra : Myt

Dato : 26-04-05 14:47

"Nielsen" <olelykkenielsensnabela@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad tager et webdesigner firma for den slags, for mig lyder det lidt
> småligt og useriøst.
> Mvh
>
> Ole Lykke

Det er hvad andre tager sort for en hjemmeside, og så er den kun på 4 - 5
sider

Myt

Fra : nobody

Dato : 26-04-05 15:11

On 26 Apr 2005 06:01:40 -0700, webfoged@gmail.com (Foged.net) wrote:

> [...]
>
>I kan læse mere på http://mobital.net/dk/t-konkurrence.asp
>
>Deltager selv - håber at der er en masse andre som hopper med :D

Nå du har lige set en konkurrence ??
Det er da pudsigt når det er dig selv der har designet den nuværende
løsning, er det ikke ?

Betingelserne siger derudover, at mobital har fuld råderet over alle
indsendte forslag og kan bruge dem frit .......... det er godt nok en
nem og billig måde at få en ordentlig stak designs som de/du så kan
videresælge og tjene de 5000 ind igen.

Det er simpelthen for plat det her .....

Fra : Preben Andersen

Dato : 26-04-05 15:42

"Foged.net" <webfoged@gmail.com> wrote in message

> Deltager selv - håber at der er en masse andre som hopper med :D

Jeg tror ikke, du skal forvente, at andre er så dumme.

mvh
Preben

Fra : Admissus

Dato : 26-04-05 15:58

Ja - det er ganske korrekt mig der har designet den nuværende, men
tydeligvis ikke den kommende vel?

Anyway - det er en åben konkurrence for alle, og der er jo ingen der
tvinger jer til at deltage.

Fra : TL

Dato : 26-04-05 16:09

"Admissus" <webfoged@gmail.com> wrote in message
Ja - det er ganske korrekt mig der har designet den nuværende, men
tydeligvis ikke den kommende vel?

Så vil vi gerne have at du holder din reklame for dig selv væk herfra !
Du skriver til dk.edb.internet ikke til en dk.marked gruppe

Anyway - det er en åben konkurrence for alle, og der er jo ingen der
tvinger jer til at deltage.

Nix - og det skal du heller ikke regne med vi gør med den useriøse reklame
for sig selv i en nyhedsgruppe.

Fra : TL

Dato : 26-04-05 16:15

[...]

Desuden har du krydspostet din reklame i mindst 4 grupper og derved udvist
total mangel på forståelse for og brug af nyhedsgrupper.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-04-05 16:18

Admissus skrev:

>Anyway - det er en åben konkurrence for alle, og der er jo ingen der
>tvinger jer til at deltage.

Næh, vi kan jo heller ikke tvinge dig til at lade være med at
spamme flere nyhedsgrupper.

Dit indlæg hører hjemme i news:dk.opslag.internet og ikke i nogen
andre grupper.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes,

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : jopa

Dato : 26-04-05 16:23

Foged.net skriblede bla:

> Har lige set en designkonkurrence på siden mobital.net, hvor man for
> en gangs skyld har mulighed for en fornuftig præmie, for at lave et
> fedt design.

*LOL*
--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : from south

Dato : 26-04-05 18:30

"Foged.net" <webfoged@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I kan læse mere på http://mobital.net/dk/t-konkurrence.asp
>
> Deltager selv - håber at der er en masse andre som hopper med :D

Bondeknold er nok for pæne ord om dig, men der findes sikkert andre som
kan give en bedre beskrivelse.
Lige nu er jeg mundlam. Mvh Knud

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 26-04-05 19:31

> [...]
>
> I kan læse mere på http://mobital.net/dk/t-konkurrence.asp
>
> Deltager selv - håber at der er en masse andre som hopper med :D

Hvad brokker I jer over? Han kan ikke både være dommer og deltager, hvor
svær kan han være at slå

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

Fra : jopa

Dato : 26-04-05 19:36

Johnny Winther Ronnenberg skriblede bla:
> Hvad brokker I jer over? Han kan ikke både være dommer og deltager,
> hvor svær kan han være at slå

Der er ingen der brokker sig men smiler blot lidt af denne her:
>Har lige set en designkonkurrence på siden mobital.net, hvor man for
> en gangs skyld har mulighed for en fornuftig præmie, for at lave et
> fedt design.

Hvem er det lige der har startet den konkurrence som han liiiige har set

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 26-04-05 19:59

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvem er det lige der har startet den konkurrence som han liiiige har set

Ja bare sådan helt tilfældigt. Jeg tror bare han vil have lidt kompetent
modstand

Men jeg er også så dejligt naiv.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-04-05 20:32

Johnny Winther Ronnenberg skrev:

>Hvad brokker I jer over? Han kan ikke både være dommer og deltager, hvor
>svær kan han være at slå

At han spammer en hel masse uvedkommende grupper og at ingen
sætter fut til den gruppe, hvor den slags, men vedbliver med at
svare i fire forskellige grupper.

Fut: news:dk.admin.netikette
--
Knud