Andet multimedie
EPS fil i Illustrator
Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-04-05 09:18

Jeg har modtaget en EPS fil med nogle tegninger som jeg ikke kan se
noget i.... Jeg åbner filen i Illustrator (CS) men jeg kan ikke se
illustrationen. Nede i layers-paletten kan jeg se, der er noget i
dokumentet, men jeg kan ikke se noget i selve dokumentet. Hvad gør jeg
forkert.

Gemmer jeg filen under et andet navn - og som ai kan jeg stadig kun se
noget af indholdet i layers palletten men eksporterer jeg som
Illustrator Legacy (EPS) så kan jeg godt åbne det Photoshop men kan
fortsat ikke se noget i Illustrator - og jeg skal gerne have trukket
nogle elementer ud af den tilsendte fil.

Filen er lavet i Corel Draw og dem der har lavet den har ikke
Illustator - kan nogen hjælpe?

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-05 15:36

"Karsten Jensen" skrev i en meddelelse

Har du været i "View"-menuen og slået "Preview" til?

Bare et skud i tågen.

--
mvh kajo

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-04-05 15:52

On Tue, 26 Apr 2005 16:36:03 +0200, "Kajo" <Fiffi.tiscali.dk> wrote:

>"Karsten Jensen" skrev i en meddelelse
>
>Har du været i "View"-menuen og slået "Preview" til?

ja - og tak til Jeroen for hjælpen - jeg skulle bare zoome meget ud -
det stod heeeeeelt uden for "papiret".... Det havde jeg sgu ikke lige
tænkt over......