Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælp til Adobe 7.0
Fra : Plato

Dato : 23-04-05 22:41

Hejsa NG.

Når jeg i adobe 7.0 vil lave/gemme et billede sætter den altid en standard
streg rundt om billedet. Det er ikke en stroke. Hvordan pokker får jeg den
væk... Ser ikke godt ud man gemmer et transparent billede, og så er der en
sort streg hele vejen rundt.

På forhånd tak.

Redaktør
Rasmus Riis
Filmnet.dk

Fra : Hansen

Dato : 23-04-05 23:02

"Plato" <DontWont@Mails.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> væk... Ser ikke godt ud man gemmer et transparent billede, og så er der en

Hvad er Adobe 7.0?

Fra : Plato

Dato : 24-04-05 07:55

> Hvad er Adobe 7.0?
Undskyld.... Det er Adobe Photohsop 7.0 :)

Fra : KNL DtP

Dato : 24-04-05 09:30

"Plato" <DontWont@Mails.dk> skrev i en meddelelse

> Når jeg i adobe 7.0 vil lave/gemme et billede sætter den altid en standard
> streg rundt om billedet.

Det lyder som om, at Slices (som bruges til websider) er slået til. Det er en
kasse rundt om billederne, som dog ikke kommer med på det færdige billede.

Du kan slå dette fra ved at vælge View > Show > Slices.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Plato

Dato : 24-04-05 12:16

> [...]
> kasse rundt om billederne, som dog ikke kommer med på det færdige billede.
>
> Du kan slå dette fra ved at vælge View > Show > Slices.

Thx..

/Rasmus