Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvor finder jeg Paintshop pro 8?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 20-04-05 08:08

Jeg har søgt på nettet og på Jasc's hjemmeside kan jeg se, at de er
overtaget af corel og at den nyeste version iøvrigt hedder 9.

Min kone har købt et par bøger, som er baseret på PSP 8, så den vil vi
naturligvis gerne have fat i. Det er lissom lidt lettere, når
softwaren passer til eksemplerne i bogen.

Hvor kan man downloade PSP 8 (engelsk)?
Er det shareware/købeware?
Er der er trialperiode?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 20-04-05 08:30

Kurt Hansen wrote:

> Hvor kan man downloade PSP 8 (engelsk)?

Fra Jasc's FTP ser det ud til.
http://ftp.jasc.com/pub/

> Er der er trialperiode?

Jeg vil tro at filen "psp801ev.exe" er prøve-versionen 8.01.

--
Mvh. Lars

Fra : Kurt Hansen

Dato : 20-04-05 08:53

Den Wed, 20 Apr 2005 09:29:36 +0200, skrev Lars Jørgensen:

>Fra Jasc's FTP ser det ud til.
>http://ftp.jasc.com/pub/

Tø-hø, det har nok glemt at rydde op, da der blev lukket og slukket.
Takker

Spørgsmålet er så, om man vil kunne registrere version 8, når der nu
er kommet en v. 9. Nå, det finder jeg ud af.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : pwee

Dato : 20-04-05 09:08

"Kurt Hansen" <kurt@nospamtowle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> naturligvis gerne have fat i. Det er lissom lidt lettere, når
> softwaren passer til eksemplerne i bogen.

Paint Shop Pro 9
hos Prosoft: www.prosoft.dk
//pwa

Fra : pwee

Dato : 20-04-05 09:18

> [...]
> naturligvis gerne have fat i. Det er lissom lidt lettere, når
> softwaren passer til eksemplerne i bogen.

føres ikke mere hos ProSoft
undskyld tidligere ang Paint Shop
solgt til Corel, men har sin egen HP: http://www.jasc.com/en/products/
//pwa

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-04-05 19:58

> [...]
> naturligvis gerne have fat i. Det er lissom lidt lettere, når
> softwaren passer til eksemplerne i bogen.

Mon ikke dette link er noget for dig

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00009450H/qid=1114023362/sr=8-2/ref=sr_8_xs_ap_i2_xgl/026-7417989-3938057

Kun 15£

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : Kurt Hansen

Dato : 20-04-05 22:13

Den Wed, 20 Apr 2005 20:58:01 +0200, skrev Michael Lund Sørensen:

>"Kurt Hansen" <kurt@nospamtowle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Njaaarh:
"This item is not in stock or has been discontinued. Take a look at
its replacement, the Paint Shop Pro 9".

Men ellers tak for tippet. jeg har iøvrigt fået fat i 8'eren

Venlig hilsen
Kurt Hansen