Andet multimedie
bentjuul 3670
google
Fra : per

Dato : 18-04-05 08:15

Hej er her noget der kan hjælpe mig med at slette "søgeord" i google,
jeg har mange, der er overflødige.
På forhånd tak.
MVH Per

Fra : Per Christoffersen

Dato : 18-04-05 12:58

"per" <vagndorf@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej er her noget der kan hjælpe mig med at slette "søgeord" i google,
> jeg har mange, der er overflødige.

Der muligvis nok nogen der kan hjælpe, men jeg må indrømme, at jeg
overhovedet ikke forstår spørgsmålet.
Hvilke søgeord er det du tænker på?
Hvor står de henne?

(det kunne også lyde som om, at du i virkeligheden er havnet i den forkerte
nyhedsgruppe, men fortæl nu bare noget mere først)

/Per

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-05 14:32

"per" <vagndorf@hotmail.com> wrote in message
> Hej er her noget der kan hjælpe mig med at slette "søgeord" i google,
> jeg har mange, der er overflødige.
> På forhånd tak.
> MVH Per

Klik Google logo > Clear Search History.

http://www.google.com/support/toolbar/bin/answer.py?answer=9271&topic=-1

vh
Pebeje

Fra : Zafar

Dato : 20-04-05 07:54

per wrote:
> Hej er her noget der kan hjælpe mig med at slette "søgeord" i google,
> jeg har mange, der er overflødige.
> På forhånd tak.
> MVH Per

Har intet med grafik at gøre, men...

Hvis du mener selve søgefeltet, kan du trykke på det for at indtaste
søgeord.
Men istedet for at taste søgeord, trykker du pil ned tasten og du kan
derved se alle dine tidligere søgeord. De kan slettes individuelt med
shift+delete.

Dette kan iøvrigt gøres i stort set alle lignende felter - inkl.
integrerede søgefelter.

Ps. Jeg bruger FireFox

--

- Zafar Iqbal