Andet multimedie
bentjuul 3670
Sløringsværktøjet virker ikke (Photoshop 7~
Fra : :-\) Carsten

Dato : 12-04-05 16:31

Sløringsværktøjet virker ikke i Photoshop 7.0 DK.

Jeg vælger et område med Lasso-værktøjet:
Jeg vælger sløringsværktøjet på Værktøjs-paletten.

Inde i midt i markeringen trykker jeg med musen... men der er intet der
bliver sløret!

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad jeg gør galt...????????
Jeg overser nok en lille detalje!

--

Mange hilsner fra
Carsten

cjt@mailme(slet_dette_i_parantes).com

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-04-05 00:43

Carsten wrote:

> Jeg vælger et område med Lasso-værktøjet:
> Jeg vælger sløringsværktøjet på Værktøjs-paletten.
>
> Inde i midt i markeringen trykker jeg med musen... men der er intet
> der bliver sløret!

Er det en gif-fil, du sidder og vil manipulere? Det kan ikke lade sig gøre,
når paletten er begrænset til 256 farver.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : :-\) Carsten

Dato : 25-04-05 04:43

> Er det en gif-fil, du sidder og vil manipulere? Det kan ikke lade sig
> gøre,
> når paletten er begrænset til 256 farver.

Undskyld det sene svar - men min computer har været nede! Det er en jpg-fil!

Mange hilsner fra
Carsten
cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-04-05 17:01

" Carsten" <cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bliver sløret!
>
> Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad jeg gør galt...????????

Hej.

Måske du står i det forkerte lag, men det har du jo nok tjekket. Har selv
gjort den fejl nogle gange.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk