Andet multimedie
Tryk af label på CD-rom?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 11-04-05 15:09

Hvem kan trykke 4-farve på CD-rom? Det drejer sig om 2x375 stk. så jeg vil
ikke printe på CD'erne selv. Det skal selvfølgelig være godt og billigt. Det
gør ikek nogen hvis de samtidigt kan lægge data på CD-rom'en. Nogen gode
erfaringer?

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Jane :o)

Dato : 11-04-05 18:11

On 11/04/05 16:09, in article 425a852d$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> wrote:

> [...]
> gør ikek nogen hvis de samtidigt kan lægge data på CD-rom'en. Nogen gode

Tryk af LABEL på CD-rom - eller direkte derpå??

Mvh Jane
---
http://www.janemark.dk

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 12-04-05 08:02

"Jane " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tryk af LABEL på CD-rom - eller direkte derpå??

Da det er 2 x 375 stk så ligger den lige på vippen med hvad der kan betale
sig - jeg synes tidligere der har været snak om at 500 stk. er minimumsoplag
ved tryk direkte på CD-rom. Og selv printe dem direkte på CD-rom'erne har
jeg ikke tålmodighed til - det kommer til at tage en krig før de er færdige.
Så et muligt alternativ er en label, men vil klart foretække tryk direkte på
overfladen.

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 12-04-05 12:26

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
færdige.
> Så et muligt alternativ er en label, men vil klart foretække tryk direkte

Det er billigere at få trykt 2 x 500 stk. end at få 2 x 350 stk. med label,
så der er ikke så meget at tænke over

Fra : Jane :o)

Dato : 12-04-05 12:55

On 12/04/05 13:25, in article 425bb049$0$162$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,

> [...]
> på
>
> Det er billigere at få trykt 2 x 500 stk. end at få 2 x 350 stk. med label,

Hvor fandt du en pris? Og hvad var den..?

Mvh Jane
---
http://www.janemark.dk

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 12-04-05 13:08

> Hvor fandt du en pris? Og hvad var den..?

2 x 500 stk. for 4,98 pr. stk. for 5-farvet tryk + glasmaster til 2k hos
Scanimex.

Fra : Erik Andersen

Dato : 13-04-05 18:17

> [...]
> label,

> 2 x 500 stk. for 4,98 pr. stk. for 5-farvet tryk + glasmaster til 2k hos

Jeg vil da spare glasmasteren og brænde dem istedet.
Det kommer selvfølgelig an på hvor mange du skal bruge.
Er det kun de 350 stk, så har du 2 x 150 du kan bruge til alt muligt andet.
Alternativt hvis du bruger glasmaster, så har du 300 stk. som du kan smide
væk!
Hvilken kvalitet er det så? Jeg kan meget anbefale Taiyo Yuden. Dem har jeg
aldrig haft problemer med. Andre kan være så tynde i belægningen, at de
meget hurtigt bliver beskadiget.
Mvh Erik Andersen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-04-05 22:20

> [...]
> Det
> gør ikek nogen hvis de samtidigt kan lægge data på CD-rom'en. Nogen gode

CD print på Hi-Space skiver:

www.logb-video.dk kan gøre det - ring 35 82 52 53 for pris!

--
Hilsen