Andet multimedie
bentjuul 3670
Forslag til design af etiket
Fra : kenneth

Dato : 11-04-05 13:40

Hje gruppe.
Jeg har siddet of leget lidt med et design til en etikette på vores nye 1/2
liters kildevands flaske, resultatet kan ses ved nedenstående link.

http://louisemus.dk/SAPPHIREETIKET.htm

Kritik og forslag er meget velkommen da jeg ikke er den store grafik haj.

M.V.H og på forhånd tak.
Kenneth Arntoft

Fra : Dennis Seide

Dato : 11-04-05 14:34

in article d3dr6f$1g6o$1@news.orange.dk, kenneth at ka@sapphire-water.dk
wrote on 11/04/05 14:39:

<snip>
> Jeg har siddet of leget lidt med et design til en etikette på vores nye 1/2
> liters kildevands flaske, resultatet kan ses ved nedenstående link.
>
> http://louisemus.dk/SAPPHIREETIKET.htm
</snip>

Hey Kenneth

Ville gerne kigge på det, men får desværre kun røde krydser

Dennis Seide

Fra : kenneth

Dato : 11-04-05 15:04

Kan du ikke åbne filen ?

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 11-04-05 15:10

On Mon, 11 Apr 2005 15:33:35 +0200, Dennis Seide wrote:

> [...]
> </snip>
>
> Hey Kenneth
>
> Ville gerne kigge på det, men får desværre kun røde krydser

Det er fordi at det er noget der er tegnet i Word og ikke noget billede.
Siden virker ikke i Mozilla. Kan se den i IE.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 11-04-05 15:21

On Mon, 11 Apr 2005 14:39:44 +0200, kenneth wrote:

> [...]
>
> http://louisemus.dk/SAPPHIREETIKET.htm
>
> Kritik og forslag er meget velkommen da jeg ikke er den store grafik haj.

Du bør nok lave det i et rigtigt tegneprogram hvis det skal bruges lidt
seriøst. Det vil være en del nemmere for dig. Word er ikke et tegneprogram
men en tekstbehandler med lidt avancerede funktioner. JEg vil foreslå at
bruge Illustrator eller Corel Draw (dem jeg lige kan komme på).

Fra : Anders Christensen

Dato : 11-04-05 15:28

Jens Stadsgaard wrote:

> [...]
> men en tekstbehandler med lidt avancerede funktioner. JEg vil foreslå at
> bruge Illustrator eller Corel Draw (dem jeg lige kan komme på).

Adobe Indesign er nu heller ikke at kimse af

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 11-04-05 15:33

On Mon, 11 Apr 2005 16:28:03 +0200, Anders Christensen wrote:

> Adobe Indesign er nu heller ikke at kimse af

Nej det er det ikke, men stadigvæk ikke et tegneprogram.

Fra : Anders Christensen

Dato : 11-04-05 16:03

Jens Stadsgaard wrote:

> Nej det er det ikke, men stadigvæk ikke et tegneprogram.

Korrekt, så må jeg hellere pege på Photoshop

Fra : Anders Rademacher

Dato : 11-04-05 17:46

Nåja ok. det er ikke det optimale proggram men jeg tror umidlbart at
Kenneth fiskede efter en mening af det grafiske og ikke så meget et
proggram.

Jeg ved ikke om det grønne skal være der men hvis du fjerner det sys jeg det
ser rimeligt ud (men jeg er heller ikke så stærk i design)

Er jeg helt gal på den ?

mvh.
Anders Rademacher

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 11-04-05 20:55

On Mon, 11 Apr 2005 18:46:03 +0200, Anders Rademacher wrote:

> [...]
>
> Jeg ved ikke om det grønne skal være der men hvis du fjerner det sys jeg det
> ser rimeligt ud (men jeg er heller ikke så stærk i design)

Den grønne er jeg nu heller ikke vild med. Men det skal temmelig sikkert
bruges til noget og så er det ikke så smart at bruge word. Det kan jo
heller ikke ses i andre browsere en IE. Så kritik er svær at give. Jeg
bruger kun mozilla, men har IE på mit system og jeg tror der er mange mac
brugere i dette forum og jeg ved ikke hvordan Safari(eller hvad den
hedder) reagerer på dette, men jeg gætter på at den fortolker nogenlunde
som Mozilla.