Andet multimedie
Dansk hjælpefil til GIMP 2.2.4
Fra : Viktor Andersen

Dato : 09-04-05 19:07

Er der nogen, der kan hjælpe mig med en hjælpefil på dansk til ovennævnte.
Jeg får en fejlmelding som vist i dk.binaer. Jeg har prøvet at
geninstallere tre gange med samme resultat.

Nogen hjælp at hente fra jer?

Hilsen
Viktor

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-04-05 19:52

Viktor Andersen wrote:
> Nogen hjælp at hente fra jer?

Har du hentet og installeret GIMP Help 2 (version 0.7) fra
http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html

NB der er ikke en dansk hjælpefil
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Viktor Andersen

Dato : 09-04-05 20:58

Ja, men så forstår jeg det bedre. Altså ingen dansk hjælpefil, men åbenbart
efter hvad jeg kan se en svensk.
Jeg har prøvet også at ændre i variablerne under system - avanceret -
miljøvariabler - systemvariabler - ny
og skrevet lang under variabelnavn men blev så usikker på, om jeg skulle
skrive se eller sv i variabelværdi (og kun det), men jeg har på
fornemmelsen, at der skal stå noget mere i strengværdi end blot se eller sw.
Er det korrekt.

Hilsen
Viktor