Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe Creative Suite.... Passport?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 08-04-05 11:58

Har I bemærket at en Creative Suite kommer til at koste ca 60% mere i Europa
end i USA?. I USA slipper de med ca 550$ (3170.42) - vi andre i "old Europe"
må bøde 4.450 dkr - altså godt 1.200 mere. Man må formode, at det er de
tårnhøje omkostninger der er forbundet med at sende sådan nogen tunge pakker
over Atlanten . Eller også har de anammet Quarks strategi med at lave en
Passportversion med en noget-så-solid overpris for at bo på den gamle
kontinent.

Kh
Bjørn

Fra : Morten Lind

Dato : 09-04-05 07:55

Studio Smalbro <studio@smalbro.dk> wrote:

> [...]
> over Atlanten . Eller også har de anammet Quarks strategi med at lave en
> Passportversion med en noget-så-solid overpris for at bo på den gamle

Er det ikke kursen, Bjørn?

550$ er betydelig mindre end 550¤, og hér skal du vel betale i ¤?
M.

Fra : per christoffersen

Dato : 09-04-05 16:31

"Morten Lind" <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> skrev i en
meddelelse

> Er det ikke kursen, Bjørn?
>
> 550$ er betydelig mindre end 550¤, og hér skal du vel betale i ¤?

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt forstår din pointe med Euro-en...
Men et faktum er det, at priserne rundt omkring tilsyneladende er meget
forskellige:
US: 549 dollars
Fr: 297 Euro
UK: 382 pund
DK: 4450 DKK

Slagtilbuddet ser ud til at være en fransk opgradering...

/Per

Fra : Morten Lind

Dato : 09-04-05 18:06

per christoffersen <pc@FJERNcomonto.dk> wrote:

> [...]
> UK: 382 pund
> DK: 4450 DKK
>
> Slagtilbuddet ser ud til at være en fransk opgradering...

Pointen var såmænd bare den tanke, at det "plejer" at være sådan, at når
amerikanerne sælger deres produkter gennem deres respektive europæiske
"stores", "plejer" produktet at koste det samme i euro som i dollars.
Jeg havde ikke tjekket inden - det var som sagt bare en tanke.
M.