Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvordan fortyde markering v/ mrkeringsværk~
Fra : :-\) Carsten

Dato : 08-04-05 05:15

Hej alle!

Bruger Photoshop 7.0 DK
Med markeringsværktøj kan man vælge udsnit
- enten rektangulær, eleptisk osv.....

Hvis man nu får markeret et område, som man alligevel ikke ønsker at
markere, så
kan jeg ikke fortryde med hverken Ctrl-z eller Esc eller lignenden,
og det er en lille detalje som irriterer mig...
Er der ikke et tastetryk hvor man kan fravælge - istedet for at højreklikke!

Fra : :-\) Carsten

Dato : 08-04-05 05:33

> Er der ikke et tastetryk hvor man kan fravælge - istedet for at
højreklikke!

Fandt selv ud af det: Ctrl D

--

Mange hilsner fra
Carsten

cjt@mailme(slet_dette_i_parantes).com

Fra : Christoffer

Dato : 08-04-05 19:07

" Carsten" <cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> højreklikke!
>
> Fandt selv ud af det: Ctrl D
Ellers så tag et kig herinde.. der finder du stort set alt hvad du behøver
at vide, og mer' til
http://www.digitalretouch.org/download/hotkeys/Photoshop7HotKeys.pdf

Christoffer