Andet multimedie
bentjuul 3670
konvertere macfont til pc
Fra : Martin Helbo

Dato : 07-04-05 16:15

Jeg har fået en fontfil til mac, som jeg skal have konverteret til en pc
font, findes der et program der kan det?
Jeg bruger Windows XP.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : KNL DtP

Dato : 07-04-05 17:47

"Martin Helbo" <helbo@FJERNthedude.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har fået en fontfil til mac, som jeg skal have konverteret til en pc
> font, findes der et program der kan det?

Prøv CrossFont - den kan konvertere TrueType og Type 1'er - frem og tilbage
mellem PC og Mac.

http://www.asy.com/scrcf.htm

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Martin Helbo

Dato : 07-04-05 22:52

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Martin Helbo" <helbo@FJERNthedude.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv CrossFont - den kan konvertere TrueType og Type 1'er - frem og
> tilbage
> mellem PC og Mac.

Takker, det prøver jeg.

--