Andet multimedie
bentjuul 3670
smartere måde at placere to billeder i hve~
Fra : :-\) Carsten

Dato : 03-04-05 10:01

Hvordan trækker jeg nemmest et billede ind som et nyt lag i et andet billede
?

Jeg åbner to billeder i hvert sit vindue!

Herefter kan jeg trække det ene over i det andet via lagpaletten, men det
bliver "skævt" placeret i det nyt lag....Dvs. hvis jeg ikke lige får det
placeret midt i det andet billede, kommer de til at stå skævt i forhold til
hinanden!

Hvad gør jeg galt?

Er der en smartere måde at placere to billeder i hver sit lag end blot at
trække fra lagpaletten?

--

Mange hilsner fra
Carsten

cjt@mailme(slet_dette_i_parantes).com

Fra : Kim Jensen

Dato : 03-04-05 10:53

Carsten wrote:
> [...]
> placeret midt i det andet billede, kommer de til at stå skævt i forhold til

Hold Shift nede mens du trækker det ene billeder over i det andet, og
"billede 2" vil blive placeret præcist midt i "billede 1".

--
med venlig hilsen
Kim Jensen

Fra : :-\) Carsten