Andet multimedie
bentjuul 3670
IrfanView thumbnails - HTML
Fra : Malene Hald

Dato : 29-03-05 08:55

Jeg ved IrfanView kan genere en htmlside med thumbnails - men når jeg prøver
får jeg beskeden "fejl under lagring". Jeg har prøvet flere tutorials på
nettet, og mener jo selv jeg gør det rigtigt .... eller, det gør jeg jo nok
ikke, så er der nogen her der ved hvad jeg evt. gør galt?

--
Med venlig Hilsen

Malene Hald
www.malenehald.dk

Fra : Malene Hald

Dato : 29-03-05 08:59

Er lige blevet oprmærksom på, at mit spørgsmål måske er mere passende i
webdesign gruppen ..... jeg prøver der i stedet.

Mvh

Malene