Andet multimedie
bentjuul 3670
grafisk "overskrift/logo" på "alm. side" u~
Fra : Søren

Dato : 24-03-05 09:06

Jeg har lavet min webside vha dreamweaver - ren tekst og billeder.

Jeg kunne godt tænke mig at lave en mere grafisk udgave af sidens "hoved" -
mit navn og titel øverst - end blot ren tekst.

Er der nogle gode programmer tilgængelige på nettet hvor man kan lege med
det- og efterfølgende fx. gemme det som jpg.-fil som kan lægges på siden.
Har uden held kigget på tucows.com

(det skal helst være en grafisk løsning, og uden (flash-)programmering)

Søren

Fra : FSJ

Dato : 24-03-05 13:56

> [...]
> Har uden held kigget på tucows.com
>
> (det skal helst være en grafisk løsning, og uden (flash-)programmering)

Når du nu bruger Dreamweaver så kik på
http://www.macromedia.com/software/fireworks/

Finn