Andet multimedie
bentjuul 3670
Simpelt rezize prg søges
Fra : Falcon

Dato : 21-03-05 19:30

Jeg har brug for et lille prg der bare skal kunne rezize billeder
hurtigt ( og smertefrit). ALtså hvis jeg skal rezize et billede til
800x600 og max 200k, så kan det enten vælges fra en menu eller man kan
selv indtaste de to værdier.
Har psp8 og photoshop elements 2, og de kan selvfølgelig også rezize
billeder, men det er lidt mere besværligt

Falcon

Fra : emj

Dato : 21-03-05 21:08

Falcon <falcon1@email.dk> skrev::

>Jeg har brug for et lille prg der bare skal kunne rezize billeder
>hurtigt ( og smertefrit).

Microsoft Powertoys
Hentes på http://kortlink.dk/microsoft/psp
imageResizer.exe
Gratis og fungerer ved højreklik på en billedfil

Hilsen emj

Fra : Karsten

Dato : 21-03-05 21:16

On Mon, 21 Mar 2005 19:29:37 +0100, Falcon <falcon1@email.dk> wrote:

> [...]
>hurtigt ( og smertefrit). ALtså hvis jeg skal rezize et billede til
>800x600 og max 200k, så kan det enten vælges fra en menu eller man kan

prøv evt. at kikke på:

http://www.irfanview.com/

meget nemt og godt lille program.

>Falcon