Andet multimedie
bentjuul 3670
? resize animated gif billed
Fra : Per Krabbe

Dato : 18-03-05 19:27

Findes der et freeware program der kan resize et ani gif billed -

Gerne link til hvor det kan hentes -

Tak på forhånd

pkc

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-03-05 00:48

Per Krabbe wrote:
> Findes der et freeware program der kan resize et ani gif billed -

Hvis du skal resize en animeret gif, skal du resize hver enkelt frame for
sig og derefter resample animationen igen. Ellers mister du animationen og
får bare en fast gif, der viser første frame.

Erik Ginnerskov
http://frip.dk/ginnerskov

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-03-05 01:22

Erik Ginnerskov skrev:

>Hvis du skal resize en animeret gif, skal du resize hver enkelt frame for
>sig og derefter resample animationen igen. Ellers mister du animationen og
>får bare en fast gif, der viser første frame.

I Animation Shop kan man nu sagtens resize en animeret gif og
bevare animationen, ihvertfald i nyere versioner.

Men det er jo ikke freeware, men måske kan spørgeren nøjes med en
30-dages trial.

http://www.corel.com/servlet/Satellite?pagename=Corel3/Trials/Login&pid=1047023911984&cid=1047024437292
--
Knud