Andet multimedie
bentjuul 3670
hardware valg
Fra : Jon Loldrup

Dato : 17-03-05 17:50

Jeg skal til at bruge 3D-studiomax seriøst på min hjemmecomputer.
Derfor skal den selvfølgelig opgraderes :)
Så er spørgsmålet bare hvad der er bedst... Jeg har overvejet
følgende:

* 3 ghz pentium 4
* 1 ghz ram
* intet nyt grafikkort

MEN.. Hvis man så stadig har lidt penge tilovers, så er spørgsmålet så
om de vil være bedst brugt på:

* en hurtigere processor
* mere ram
* et ordentligt grafikkort (mit nuværende har 16 mb ram og vidst nok
ingen 3d-acceleration)

Er der nogen der har nogen ide herom?

Jon Loldrup /367

Fra : Søren Bertelsen

Dato : 18-03-05 07:52

On Thu, 2005-03-17 at 17:50 +0100, Jon Loldrup wrote:
> [...]
> Derfor skal den selvfølgelig opgraderes :)
> Så er spørgsmålet bare hvad der er bedst... Jeg har overvejet

En ghZ ram alligevel? har jeg godtnok aldrig hørt om. -Du mener nok en
gb. ram :)

> [...]
>
> * en hurtigere processor
> * mere ram
> * et ordentligt grafikkort (mit nuværende har 16 mb ram og vidst nok

Se du hellere bare at få dig et større grafikkort, et med mere end 128
mb. ram