Andet multimedie
bentjuul 3670
det forkerte sted men alligevel!
Fra : JA

Dato : 15-03-05 17:40

Jeg har set i gruppen hardware skaerme, men vover alligevel pelsen her!
Jeg arbejder mest med billeder på min PC, og har indtil nu anvendt en
"gammel" Sony Trinitron skærm som jeg egentlig har været meget godt
tilfreds med. Jeg skal imidlertid have mere plads på mit skrivebord, og har
i den forbindelse besluttet at anskaffe en fladskærm. Nu til spørgsmålet:
Hvad skal man især kigge efter ved købet af fladskærm specielt til foto
brug, er der nogen der har erfaringer med fladskærme, og som i givet fald
vil øse af deres viden, så man ikke går ud og forkøber sig, for dyrt eller
billigt.
Jeg håber man bære over med mit indlæg, men dette er jo stedet for folk der
arbejder med grafik/billeder, så det er vel trods alt her, den største viden
om udstyr til dette formål findes.
På forhånd tak for gode forslag.

mvh
jens

Fra : pwee

Dato : 15-03-05 22:20

"JA" <gogjand@FJERN-DETTE-hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der arbejder med grafik/billeder, så det er vel trods alt her, den største
> viden om udstyr til dette formål findes.

se dk.fritid.foto 14.03 Emne: fladskærm til fotoredigering
// pewe