Andet multimedie
bentjuul 3670
midteropslag?
Fra : Dennis Seide

Dato : 13-03-05 19:08

Hey NG

Sidder lige og bikser med lidt hyggeligt (læs: jeg var hellere fri, men er
til fals for ussel mammon!) weekendarbejde, og er pludseligt kommet i tvivl:

Hvor mange ekstra mm (venstresidens højre margin / højresiden venstre margin
skal jo ikke med) har jeg nu at gøre med når mine 2 helsides annoncer 3*365
mm er et midteropslag??

Formatet hedder jo ikke 6*365...

/dennis

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-05 19:05

"Dennis Seide" skrev i en meddelelse
> [...]
margin
> skal jo ikke med) har jeg nu at gøre med når mine 2 helsides annoncer

Det er formodenligt kun trykkeriet der ved det.

--
mvh kajo

Fra : Dennis Seide

Dato : 13-03-05 19:32

in article 423480fc$0$241$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, Kajo at
Fiffi.tiscali.dk wrote on 13/03/05 19:04:

> Det er formodenligt kun trykkeriet der ved det.

Joeh, men er en 1/1 sides annonce på 6*365 ikke standard tabloid-format? Det
MÅ der da være nogen, der sidder og roder med

/dennis

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-05 18:44

> Joeh, men er en 1/1 sides annonce på 6*365 ikke standard tabloid-format?
Det
> MÅ der da være nogen, der sidder og roder med

Jo, 6*365 er standard, det er midtermargen der ikke er standard.
Mange trykkeriet skalerer siden i bredden når den køres ud på film/plade.

Men hvis du har et eksemplar af den avis/blad annoncen skal trykkes i, kan
du jo måle dig frem, og sige at dit materiale skal bruges 1:1.

--
mvh Kajo

Fra : Dennis Seide

Dato : 14-03-05 19:24

in article 4235cd92$0$202$edfadb0f@dread12.news.tele.dk, Kajo at
Fiffi.tiscali.dk wrote on 14/03/05 18:43:

> [...]
>
> Men hvis du har et eksemplar af den avis/blad annoncen skal trykkes i, kan
> du jo måle dig frem, og sige at dit materiale skal bruges 1:1.

Jeg fandt ud af det: 547*365

/dennis