Andet multimedie
bentjuul 3670
Acrobat 6.0 problemer
Fra : Svend Erik Svennings~

Dato : 13-03-05 18:42

Efter at jeg har skiftet til Acrobat 6.0 har jeg fået et problem med at
skille en PDF fil ad. I den gamle Acrobat 5 kunne jeg i FILER exportere
billeder som TIFF og tekster som RTF - Men jeg kan ikke finde den funktion i
Acrobat 6.
Er der nogen som kan hjælpe, siger jeg mange tak.
Svend Erik

Fra : emj

Dato : 13-03-05 19:57

"Svend Erik Svenningsen" <sv.erik@get2net.dk> skrev::

> - Men jeg kan ikke finde den funktion i
>Acrobat 6.
>Er der nogen som kan hjælpe, siger jeg mange tak.

Hvorfor har du ikke opdateret til Acrobat Reader 7?

Hilsen emj

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 13-03-05 21:15

Hej Sv.E.

Billederne får du ud under Avanceret - Exporter alle billeder

Teksten under Gem Som - vælg RTF (eks.) Så får du teksten i en tekstfil

Mvh
Anders