Andet multimedie
bentjuul 3670
Program til at se .dwg filer
Fra : rondo

Dato : 11-03-05 15:11

På mit arbejde har vi tidligere haft brugt Volo View express til at se
..dwg-filer kreeret i AutoCAD 2004 og nyere versioner. Dette er
desværre ikke længere muligt, så nu skal jeg bruge et alternativt,
gerne freeware, program, som kan håndtere ovennævnte. Er der nogle
gode forslag til et sådan program?

Mvh
Ronnie

Fra : Mads

Dato : 11-03-05 15:31

On 11 Mar 2005 06:10:44 -0800, "rondo" <newsnospam@mail.sonofon.dk>
wrote:

> [...]
>desværre ikke længere muligt, så nu skal jeg bruge et alternativt,
>gerne freeware, program, som kan håndtere ovennævnte. Er der nogle

http://www.infograph.com/products/dwgviewer/

Eller skriv "DWG Viewer" i Google

mvh Mads

Fra : pwee

Dato : 11-03-05 16:55

"rondo" <newsnospam@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
[...]

jo da......webcrawler..
http://www.autodwg.com/
//pewee

Fra : emj

Dato : 11-03-05 17:05

wrote:

>På mit arbejde har vi tidligere haft brugt Volo View express til at se
>.dwg-filer kreeret i AutoCAD 2004 og nyere versioner. Dette er
>desværre ikke længere muligt, så nu skal jeg bruge et alternativt,

Irfanview kan vise autoCadfiler
Hilsen emj