Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop User Magazine
Fra : dav

Dato : 09-03-05 17:39

Hej

Jeg mangler nogle Photoshop User Magazine fra første halvår 2004 (ikke
juni) og december 2003.

Skulle der være en der ligger inde med dem og som ønsker at sælge dem -
hører jeg gerne fra dig.

Du er også velkommen til at skive direkte.

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Jes

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 09-03-05 18:45

"dav" <davinci@REMOVEmail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler nogle Photoshop User Magazine fra første halvår 2004 (ikke
> juni) og december 2003.
> Skulle der være en der ligger inde med dem og som ønsker at sælge dem -
> hører jeg gerne fra dig.

Dem sælger man da ikke

Har du spurgt NAPP om de sælger ældre udgaver?

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Carina

Dato : 09-03-05 19:44

Hvor køber man dem henne?
/Carina

Fra : dav

Dato : 12-03-05 16:42

Carina wrote:
> Hvor køber man dem henne?
> /Carina

Man kan købe dem i velassorterede kiosker.

Vh. Jes

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 14-03-05 09:47

> Man kan købe dem i velassorterede kiosker.

Ikke ifølge NAPP:

"It's the official print magazine of NAPP and only NAPP members get a
subscription with their membership (the public cannot subscribe to Photoshop
User)."

Fra : pwee

Dato : 09-03-05 22:30

> [...]
> hører jeg gerne fra dig.
>
> Du er også velkommen til at skive direkte.

du kan blive medlem af NAPP og få tilsendt the magazine
only for members

http://www.photoshopuser.com/

//peewee

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 10-03-05 10:12

"pwee" <peewee@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> du kan blive medlem af NAPP og få tilsendt the magazine
> only for members

Siden han kun mangler nogle enkelte af dem, så er han nok allerede medlem -
det er den eneste måde du kan magasinet på

Fra : Christoffer

Dato : 10-03-05 16:21

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> "pwee" <peewee@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>
> Siden han kun mangler nogle enkelte af dem, så er han nok allerede
> medlem -
> det er den eneste måde du kan magasinet på
Jeg gætter på at han svarer på carinas spørgsmål om hvor man køber dem

Fra : Boolsen

Dato : 14-03-05 07:30

På et tidspunkt ku´man godt købe bladet i bladkiosken inde på
hovedbanegården (KBH), men om det stadigvæk er muligt ved jeg ikke...
Undskyld til Christoffer,skulle ikke have skrevet til dig personligt...dooh!