Kilofazeren på nye eventyr (part II)
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 12-05-05 13:49

Halløjsovs,

En lille "solskins"-historie her blandt de lavthængende skyer og byger.

For godt og vel en måned siden var der en 3x34 mand, der bakkede ind i
den kære frk. Fazer. Hun væltede ned på siden og fik pådraget sig en del
skrammer, ridser, buler og noget flækket ødelagt plastic. Dagen efter
rullede jeg hende ud til Aagesen hvor den blev gennemgået og takseret
allerede efter et par dage (god service!). Jeg fik lov til at hente
hende efter et par dage og har kunnet rulle rundt på hende mens Aagesen
har ventet på at få de nye dele hjem. Sidte uge ringede de så og vi
lavede en aftale om at jeg skulle aflevere maskinen i mandag så den
kunne blive repareret og få lavet 20000 km service. I går var jeg så ude
og hente den igen - repareret og nyserviceret

Resultatet blev at følgende er blevet skiftet ud på 3x34s regning:

Styrkåbe
1 stk kåbeindsats
Tank
Plastic bagstykke
Begge blinklys foran og et bagpå
Begge spejle foran
Generatordæksel
1 stk. LSL crashpad
2 stk fodhvilere
Styr
Styrkontakt i venstre side
Styrknopper
Yoshimura udstødning (dog endnu ikke installeret)

Jow - det er sgu dyrt at vælte en Kilofazer! Men nu er den super fin
igen

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : S.G

Dato : 12-05-05 13:54

> [...]
> Yoshimura udstødning (dog endnu ikke installeret)
>
> Jow - det er sgu dyrt at vælte en Kilofazer! Men nu er den super fin igen

hvad lød regningen på?
:)

Fra : Tony

Dato : 12-05-05 13:55

S.G wrote:

> hvad lød regningen på?
> :)

Jeg betalte kr. 1200,- for et 20k service. Jeg kender ikke regningen for
resten - men det er nok løbet op i mindst 25k!

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Emil

Dato : 12-05-05 16:53

> Jeg betalte kr. 1200,- for et 20k service. Jeg kender ikke regningen for
> resten - men det er nok løbet op i mindst 25k!

Har dine LSL crashpads været investeringen værd. Jeg tænker at siden at du
har fået ødelagt både kåbe og generatordæksel har de da ikke været særlig
effektive..

Emil
SV`er med nyligt monterede LSL Crashpads

Fra : Brian Lænø

Dato : 12-05-05 17:56

"Emil" skrev

> Har dine LSL crashpads været investeringen værd. Jeg tænker at siden at du
> har fået ødelagt både kåbe og generatordæksel har de da ikke været særlig
> effektive..

Crashpads er beregnet til at tage fra hvis motorcykelen vælter.
De er sikkert ikke særlig gode som kofanger, til at beskytte mod bakkende
køretøjer.

--
Brian

Fra : S.G

Dato : 12-05-05 21:31

de gør at cyklen ved vælt og glid ikke slår koldbøtter!
:)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 12-05-05 21:30

Emil wrote:

> Har dine LSL crashpads været investeringen værd. Jeg tænker at siden at du
> har fået ødelagt både kåbe og generatordæksel har de da ikke været særlig
> effektive..

En eller anden form for beskyttelse har de åbenbart givet for på den
side maskinen landede på der var motoren ikke blevet skrammet. Generator
dækslet sidder i den side maskinen blev ramt af bilen på; hvilket er
skyld i ridserne. Styrkåben kan et par crashpads ikke hjælpe på.

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-05-05 15:19

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> Yoshimura udstødning (dog endnu ikke installeret)
>
> Jow - det er sgu dyrt at vælte en Kilofazer! Men nu er den super fin

Fedt at det blev nye stumper! Det havde jeg ikke regnet med.

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 13-05-05 14:39

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> og hente den igen - repareret og nyserviceret

> Jow - det er sgu dyrt at vælte en Kilofazer! Men nu er den super fin

Rigtig dejligt at høre, welcome back!

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet