Starter til XS 850, HJÆLP!!
Fra : DAGE09

Dato : 29-05-01 11:37

Hejsa
Jeg er den lykkelige ejer af en Yamaha XS 850 årg.81. Men starteren er røget
sig en tur på den, og sådan en er ikke umiddelbart til at få fat i. Hvis her
skulle sidde inde med oplysninger om hvordan jeg kan få fat i sådan en
(gerne brugt), så kunne jeg gå hen og blive lykkelig.
Hygge Højsa
Martin

martinbarbre@hotmail.com

Fra : Sand

Dato : 29-05-01 11:47

"DAGE09" <DAGE09@kursus.viborhs.dk> wrote in message
> Hvis her skulle sidde inde med oplysninger om hvordan jeg kan få fat i
sådan en
> (gerne brugt), så kunne jeg gå hen og blive lykkelig.
prøv: http://www.mc-elektro.dk/

Mvh. Sand

Fra : Asger Steffensen

Dato : 29-05-01 20:20

> [...]
> skulle sidde inde med oplysninger om hvordan jeg kan få fat i sådan en
> (gerne brugt), så kunne jeg gå hen og blive lykkelig.

Den slags indlæg hører vel egentlig til under dk.marked.privat.motorcykel.
Men hvad fejler den? Det er ikke bare nye kul?
Jeg har nok en ekstra liggende til en XS500. Hvis de er ens, kan du købe en
af mig.

Asger
ZX-10 (til salg)