Efterlysning!!: Stjålet Rød Aprilia Atlant~
Fra : Inger Kristensen

Dato : 11-05-05 20:23

Hej

Jeg har brug for hjælp fra alle jer med motorcykler.
Jeg fik for to timer siden stjålet min Aprilia Atlantic 500 scooter fra
Fuglebakkevej i Århus.
Scooteren er ikke en almindelig scooter, og overses ikke let, den er rød og
er på størrelse med en almindelig motrocykel.
Se evt. http://www.aprilia.com/models03/scooters/eng/modello.phtml?id=15

Registreringsnummer er : EP11368

Jeg vil være meget taknemmelig for al den hjælp jeg kan få til at finde den
igen. Politiet er blevet informeret.

Jeg kan træffes på 98120082/60616066 og på jesper.kristensen@stofanet.dk

Med venlig hilsen

Jesper Kristensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-05-05 20:30

"Inger Kristensen" <1674753m001@stofanet.dk> writes:

> Jeg har brug for hjælp fra alle jer med motorcykler.

Sur røv Prøv at indrykke en efterlysning på dmcn.dk, så kan man
wappe sig frem til efterlysningen, hvis man har mistanke om at have
fundet den. Ganske smart, hvis man ikke lige har noteret reg.nummeret,
hvilket de færreste nok alligevel gør :-|
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : S.G

Dato : 11-05-05 20:58

løbesedler med god dusør og billede på til alle taxa chauffører og
buschauffører
da!

Fra : Nicolaj C.

Dato : 11-05-05 21:05

"Inger Kristensen" <1674753m001@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>

> Registreringsnummer er : EP11368
>
> Jeg vil være meget taknemmelig for al den hjælp jeg kan få til at finde

For pokker da også.
Min ryste alarm fra Netto til kr. 99, har snart holdt i 3 uger med regn m.v.
udendørs. Den virker stadig og larmer med 125db !
Importøren frarådede dog udendørs anvendelse.

Fra : Andrew

Dato : 11-05-05 23:13

RYSTEALARM?!?!?!?!

Fortæl, fortæl

/anders

Fra : Dak

Dato : 12-05-05 00:53

> RYSTEALARM?!?!?!?!
>
> Fortæl, fortæl

Se tidligere tråde om alarm fra netto. jeg spurgte om der var nogen som
havde købt sådan en fætter og om den kunne modstå udendørs brug da den var
beregnet til en bil og man skulle montere den på bilstyret.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Nicolaj Christensen

Dato : 12-05-05 07:42

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> wrote in message

> [...]
> havde købt sådan en fætter og om den kunne modstå udendørs brug da den var
> beregnet til en bil og man skulle montere den på bilstyret.

Jeg monterer min på håndtaget. Det bedste er næsten i 2 røde blinkende
lysdioder. De har en præventiv effekt håber jeg.

Fra : Jesper M. Kristensen

Dato : 14-05-05 22:28

Hej

Lige en afrundning på denne tråd. Min MC blev fundet her til aften )),
kun lettere beskadiget -puha . Omdelinger af efterlysninger hjalp til
opklaringen. Nu mangler jeg kun slagsmålet med forsikringen .

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 14-05-05 22:35

Tillykke

Henrik