|
| Kørsel uden omdysning Fra : Lars B |
Dato : 10-05-05 12:59 |
|
Hej,
Jeg er ved at bestille en bedre udstødning til min Yamaha SZR660, da den
originale er lige lovligt stor og grim. Men når nu jeg er i gang med at
bestille ting hjem fra udlandet, tænkte jeg også på at få mig et performance
luftfilter. Begge dele er forholdsvis nemme at montere, men så kommer
spørgsmålet:
Når den skal på rullefelt og omdysses, må jeg så køre den hen til
værkstedet? Jeg mener, tager motoren ikke skade af at køre, når nu den får
mere luft og dermed en noget mere mager blanding?
Mvh,
Lars
| |
Kenneth Østrup (10-05-2005)
| Kommentar Fra : Kenneth Østrup |
Dato : 10-05-05 13:33 |
|
Lars B wrote:
> Hej,
>
> Jeg er ved at bestille en bedre udstødning til min Yamaha SZR660, da den
> originale er lige lovligt stor og grim. Men når nu jeg er i gang med at
> bestille ting hjem fra udlandet, tænkte jeg også på at få mig et performance
> luftfilter. Begge dele er forholdsvis nemme at montere, men så kommer
> spørgsmålet:
> Når den skal på rullefelt og omdysses, må jeg så køre den hen til
> værkstedet? Jeg mener, tager motoren ikke skade af at køre, når nu den får
> mere luft og dermed en noget mere mager blanding?
>
> Mvh,
> Lars
>
>
Hej Lars,
Langtidsvarig kørsel kan gøre stor skade på dine cylindre og stempler.
Du kan rissikerer at det/de sætter sig eller du kan brænde hul på et
stempel.
Desuden vil den, afhængigt af blandingsforholdene måske ikke køre særlig
godt, og hvis den kører for magert vil den først trække i højere
omdrejninger.
--
Med venlig hilsen
Kenneth Østrup - < http://blog.riskoger.net/>
| |
Lars B (10-05-2005)
| Kommentar Fra : Lars B |
Dato : 10-05-05 13:42 |
|
"Kenneth Østrup" <ksFJERN@skysovs.com> skrev i en meddelelse
news:4280aa4d$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Lars B wrote:
>> Hej,
>>
>> Jeg er ved at bestille en bedre udstødning til min Yamaha SZR660, da den
>> originale er lige lovligt stor og grim. Men når nu jeg er i gang med at
>> bestille ting hjem fra udlandet, tænkte jeg også på at få mig et
>> performance
>> luftfilter. Begge dele er forholdsvis nemme at montere, men så kommer
>> spørgsmålet:
>> Når den skal på rullefelt og omdysses, må jeg så køre den hen til
>> værkstedet? Jeg mener, tager motoren ikke skade af at køre, når nu den
>> får
>> mere luft og dermed en noget mere mager blanding?
>>
>> Mvh,
>> Lars
>>
>>
>
> Hej Lars,
>
> Langtidsvarig kørsel kan gøre stor skade på dine cylindre og stempler.
> Du kan rissikerer at det/de sætter sig eller du kan brænde hul på et
> stempel.
>
> Desuden vil den, afhængigt af blandingsforholdene måske ikke køre særlig
> godt, og hvis den kører for magert vil den først trække i højere
> omdrejninger.
>
>
> --
> Med venlig hilsen
> Kenneth Østrup - < http://blog.riskoger.net/>
Det er til at leve med, den skal bare haltes ned til det nærmeste rullefelt
| |
Kenneth Østrup (10-05-2005)
| Kommentar Fra : Kenneth Østrup |
Dato : 10-05-05 15:16 |
|
Lars B wrote:
> "Kenneth Østrup" <ksFJERN@skysovs.com> skrev i en meddelelse
> news:4280aa4d$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
>>Lars B wrote:
>>
>>>Hej,
>>>
>>>Jeg er ved at bestille en bedre udstødning til min Yamaha SZR660, da den
>>>originale er lige lovligt stor og grim. Men når nu jeg er i gang med at
>>>bestille ting hjem fra udlandet, tænkte jeg også på at få mig et
>>>performance
>>>luftfilter. Begge dele er forholdsvis nemme at montere, men så kommer
>>>spørgsmålet:
>>>Når den skal på rullefelt og omdysses, må jeg så køre den hen til
>>>værkstedet? Jeg mener, tager motoren ikke skade af at køre, når nu den
>>>får
>>>mere luft og dermed en noget mere mager blanding?
>>>
>>>Mvh,
>>>Lars
>>>
>>>
>>
>>Hej Lars,
>>
>>Langtidsvarig kørsel kan gøre stor skade på dine cylindre og stempler.
>>Du kan rissikerer at det/de sætter sig eller du kan brænde hul på et
>>stempel.
>>
>>Desuden vil den, afhængigt af blandingsforholdene måske ikke køre særlig
>>godt, og hvis den kører for magert vil den først trække i højere
>>omdrejninger.
>>
>>
>>--
>>Med venlig hilsen
>>Kenneth Østrup - < http://blog.riskoger.net/>
>
>
> Det er til at leve med, den skal bare haltes ned til det nærmeste rullefelt
>
>
>
Ja det er jo det
--
Med venlig hilsen
Kenneth Østrup - < http://blog.riskoger.net/>
| |
|
|