Hvad sker der i Holstebro ?
Fra : kursisten

Dato : 09-05-05 20:25

Dawz

Jeg er på kursus på Metalskolen i Holstebro i denne uge - og vil gerne vide
om der er noget MC relateret jeg ikke bør gå glip af - evt. forhandlere mm.
De 170 Km herned i regnvejr snakker vi ikke om......
--
Brian Sørup
Honda VF 500 F2

Fra : Ronni Jensen

Dato : 10-05-05 07:28

> [...]
> vide om der er noget MC relateret jeg ikke bør gå glip af - evt.
> forhandlere mm. De 170 Km herned i regnvejr snakker vi ikke om......

Jeg ved ikke om det kan betegnes som noget at "gå glip af", men du nævner
selv forhandlere.

Der ligger da i hvert fald 2 stk

http://www.kok-mc.dk/ på Niels Ebbesensvej
http://www.banks-bil-mc.dk/ på Skivevej

Førstnævnte er den af de 2 der har flest brugte cykler stående.. og
desuden størst udvalg, ikke mindst i beklædning.

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-05 10:13

> http://www.kok-mc.dk/ på Niels Ebbesensvej
> http://www.banks-bil-mc.dk/ på Skivevej
>
> Førstnævnte er den af de 2 der har flest brugte cykler stående.. og

Sidst jeg var inde ved kok havde han vel ca. 5 brugte og måske 35 nye mcer,
hvorimod Robin har ca 20stk brugte og 25 nye.
Du er da meget velkommen til at kikke ned til www.wildwildwest.dk i Struer
på onsdag.
Du kan bare skrive her, hvis du vil med.Så kan jeg lige vende forbi metal
skolen, inden jeg kører. (ca. 1845)

MVH Ove Bandit600 nu uden +

Fra : Gasse

Dato : 11-05-05 02:10