Honda 500 chopper?
Fra : Christina R.

Dato : 07-05-05 14:55

Hejsa folkens...

Jeg søger lidt hjælp fra de chopper-kyndige

En bekendt af mig er netop gået i gang med at spare sammen til mc-kortet (go
girl!).
Hun har så fortalt, at hun har kig på en "Honda 500 chopper", og så er det
bare, at min viden her må melde pas
Jeg ville jo gerne se et billede, så jeg ved, hvilken mc, hun snakker om...
så er der nogen chopper-kyndige herindefra, der ved, hvilken model, det
kunne være?

Mange hilsener

--
Christina R.
(Suzuki GS500E)

Fra : Schlæger

Dato : 07-05-05 15:46

Christina R. wrote:

> [...]

> så er der nogen chopper-kyndige herindefra, der ved, hvilken model, det

Måske en CX500 ??

Mch Schlæger

Fra : John Jensen

Dato : 07-05-05 15:57

"Schlæger" <gertschlagerFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Måske en CX500 ??
>
> Mch Schlæger
>

> Eller måske VT500C

/ John

Fra : joewi

Dato : 07-05-05 16:01

Hej

prøv at følge dette link
http://communities.zeelandnet.nl/data/motorrijdster/upload/images/Shadowklein.jpg

her har du din honda chopper

mvh

Jw

Fra : Richard

Dato : 07-05-05 16:49

joewi wrote:

> her har du din honda chopper

...og samme VT500C i sort (den hed NV400 i Japan):
<http://www.honda.co.jp/news/1985/2850822.html>

og her sammen med CX500C (den røde tv):

<http://www.honda.co.jp/news/1983/2830228.html>

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : jesper

Dato : 07-05-05 19:23

Richard wrote:

> ...og samme VT500C i sort (den hed NV400 i Japan):
> <http://www.honda.co.jp/news/1985/2850822.html>

> og her sammen med CX500C (den røde tv):

> <http://www.honda.co.jp/news/1983/2830228.html>

Og det er så en 650'er.
Men som sagt, det kan være en VT500C eller en CX500C. Billeder kan findes
på google.
Der er også nogle der har choppet deres CB500f så det kan også være sådane
n.

/
Jesper

Fra : Richard

Dato : 07-05-05 20:34

jesper wrote:

> Og det er så en 650'er.

Vrøvl, som det fremgår af skemaet under billederne, er det de japanske
400cc hjemmemarkedsudgaver (af hhv US-ditto VT500C hhv US/EU-dittpo CX500C

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Jesper

Dato : 08-05-05 00:36

Richard wrote:

> Vrøvl, som det fremgår af skemaet under billederne, er det de japanske
> 400cc hjemmemarkedsudgaver (af hhv US-ditto VT500C hhv US/EU-dittpo CX500C

Ok havde ikke lige læst skemaet. Men den ligner ikke en CX500C. Det er
designet fra en CX650C der går igen i den GL400...
500C: http://www.bikepics.com/pictures/106740/
650C: http://www.bikepics.com/pictures/186590/

/
Jesper

Fra : Richard

Dato : 08-05-05 07:51

Jesper wrote:

> Ok havde ikke lige læst skemaet. Men den ligner ikke en CX500C. Det er
> designet fra en CX650C der går igen i den GL400...

Meget vel, men den viste er nu ikke en GL400, men motoren stammer blot
derfra. Stadig jvf. skemaet

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : oxford

Dato : 07-05-05 22:27

Fandt lige disse to på den blå avis.

Honda vt 500 c http://images.dba.dk/images/3/64/39464064_1.jpg
og
Honda vf 500 c magna http://images.dba.dk/images/3/62/39464062_1.jpg

Mvh. Flemming

Fra : Richard

Dato : 07-05-05 23:29

oxford wrote:

> Honda vf 500 c magna http://images.dba.dk/images/3/62/39464062_1.jpg

Sælfullig, V30 Magna, hvordan kunne vi glemme den

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Christina R.

Dato : 08-05-05 10:28

> Sælfullig, V30 Magna, hvordan kunne vi glemme den

Hej allesammen...
Tak for alle budene på, hvilken model det kunne være.... nu har jeg da i
hvert fald i en ide om det

--
Christina R.
(Suzuki GS500E)

Fra : Richard

Dato : 08-05-05 12:37

Christina R. wrote:

> Tak for alle budene på, hvilken model det kunne være.... nu har jeg da i
> hvert fald i en ide om det

Det var godt, overdrivelse fremmer virkelig forståelsen

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK