Helicoil.... Hvor
Fra : Jesper

Dato : 06-05-05 16:25

Hej NG

Nogen der ved hvor jeg kan købe en helicoil (håber det er stavet rigtigt).
Har en knækket udstøningsbolt i den gamle Honda som jeg bliver nød til at
få boret ud

/
Jesper

Fra : Juel

Dato : 06-05-05 16:40

> Nogen der ved hvor jeg kan købe en helicoil (håber det er stavet rigtigt).
> Har en knækket udstøningsbolt i den gamle Honda som jeg bliver nød til at

Hvis det kun er 6mm (tvivler dog) kan du låne mit sæt, er på sydsjælland..

Jeg har købt mit hos louis.de..

Og det virker pisse hamrende godt

Mvh
Morten

Fra : Jesper

Dato : 06-05-05 18:57

Juel wrote:

> Hvis det kun er 6mm (tvivler dog) kan du låne mit sæt, er på sydsjælland..

> Jeg har købt mit hos louis.de..

> Og det virker pisse hamrende godt

Jo det er kun 6mm... skal man ikke bore hullet op til 8mm og så sætte de
nye gevind i??
Men hvis jeg kommer til det sydlige sjælland kan jeg jo se bastarden live
*G*

/
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-05 19:34

> [...]
> nye gevind i??
> Men hvis jeg kommer til det sydlige sjælland kan jeg jo se bastarden live

Jamen du er da velkommen, har rigeligt med coils, købte en bunke da jeg
købte kittet..
Du kan jo bare smide en mail, så kan vi sms'e sammen, jeg skal lave mc både
lørdag og søndag, så der er rig mulighed

Mvh
Morten

Fra : Jesper

Dato : 07-05-05 09:43

Juel wrote:

> [...]
> Du kan jo bare smide en mail, så kan vi sms'e sammen, jeg skal lave mc både
> lørdag og søndag, så der er rig mulighed

Jo tak. Kunne ikke helt tyde din mailadresse...
Det ser nu ikke ud til at jeg kan komme sydpå i denne weekend. Lørdag er
optaget, og har lige fundet ud af at konen har planlagt familieaktivitet
søndag....
Men jeg skal nok holde dig fast på tilbudet, hvis jeg ikke finder nogen.

/
Jesper

Fra : Morten Juel

Dato : 07-05-05 11:17

> [...]
> søndag....
> Men jeg skal nok holde dig fast på tilbudet, hvis jeg ikke finder nogen.

Ok, du råber bare højt hvis det bliver aktuelt..

Mvh
Morten