Omdysning
Fra : Thomas Krabbe Søe

Dato : 04-05-05 20:40

Go´aften!

Så har jeg skis´me fået købt mig et komplet LASER 4-2-1 system + KN filter
og DynoJet kit til tøsen.
Nå, spørgsmålet er så om der er en der ved om Slagelse MC har rullefelt til
at få omdysset den ordentligt?
Kan jeg selv montere udstødningen? Hvis ja, er der noget jeg skal være
opmærksom på?
Vil den kunne gå "ordentligt" indtil jeg får DynoJet og filtre monteret?
Eller skal jeg hellere lade dem om det hele?

Pft.
Hilsen

Thomas, Suzuki GSX600F
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=854

Fra : Rune Madsen

Dato : 05-05-05 01:54

Hej Thomas!

Du kan sagtens selv montere udstødningen, men vent til kort før du
skal have den omdyset, da den sandsynligvis kommer til at køre lidt
magert af det.

Du bør sætte nye pakninger i hvor de 4 rør fra udstødningen sættes
til motoren. Artikelnr 10042937 hos louis.de

Mvh. Rune Madsen
gsx 600 f '96er