Så fik vi den nye maskine.
Fra : Michal

Dato : 04-05-05 17:36

Jeg vil bare lige dele vores glæde med jer andre

Vi har idag været inde ved Enghave og hente vores SPRIT NYE Suzuki GS500F
i blå med lidt hvidt på kåben

Nej hvor var det lækkert, at kommer ud og rulle igen efter en pause på 4
år.
Så nu håber jeg/vi (nok mest mig, da kæresten skal på arbejde fredag) bare
på, at det bliver godt vejr de næste par dage/weekenden. Selvom om det ikke
lige ser sådan ud på DMI.

Vi ses på gade
Kan næsten ikke vente til imorgen

P.S. Jeg har købt en Sigma BC1600, som jeg regner med at montere imorgen.

Michal

Fra : Jacob Larsen

Dato : 04-05-05 18:39

"Michal" <michal@berthelsen-juul.dk> wrote in message
> [...]
>
> Vi ses på gade
> Kan næsten ikke vente til imorgen
>
> P.S. Jeg har købt en Sigma BC1600, som jeg regner med at

Tillykke. Håber du får nogle gode stunder med den. Husk nu at køre den til.

--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Michal

Dato : 04-05-05 18:53

On Wed, 4 May 2005 19:38:39 +0200, Jacob Larsen wrote:

> "Michal" <michal@berthelsen-juul.dk> wrote in message

> Tillykke. Håber du får nogle gode stunder med den. Husk nu at køre den til.

Tak skal i have
Og ja jeg skal nok huske at køre den til.

Det kan være vi kan mødes til en kop kaffe, omkring d 20 - 22 maj?
Der tager vi nemmelig turen fra Sjælland til netop Aalborg Øst.
Skal på besøg ved min søster.

Michal

Fra : AW på ZRX

Dato : 04-05-05 20:01

> Det kan være vi kan mødes til en kop kaffe, omkring d 20 - 22 maj?
> Der tager vi nemmelig turen fra Sjælland til netop Aalborg Øst.
> Skal på besøg ved min søster.

20 -22 Maj skal man da til Resenbro......

Allan
ZRX 1200 S

Fra : Michal

Dato : 04-05-05 20:10

On Wed, 4 May 2005 21:00:54 +0200, AW på ZRX wrote:

> 20 -22 Maj skal man da til Resenbro......
>
> Allan
> ZRX 1200 S

Sorry men hvad er Resenbro?
Vi skal bare på familie besøg i Alborg og en smut til Dronninglund

Michal

Fra : TL1000s

Dato : 04-05-05 20:11

Nej man skal okke...Der skal man da til Himmerlandstræf i
Aars!!!!!!!!!!!!!!!

--
M.V.H.

Kenneth T. Steffensen
Suzuki TL1000s- 02
webmaster@dinglepjortmc.dk
www.dinglepjortmc.dk

Fra : Michal

Dato : 04-05-05 20:43

On Wed, 4 May 2005 21:11:09 +0200, TL1000s wrote:

> Nej man skal okke...Der skal man da til Himmerlandstræf i
> Aars!!!!!!!!!!!!!!!

OK det var et træf
Jeg tror ikke vi når og kommer forbi.

Michal

Fra : flemsus

Dato : 05-05-05 09:34

Michal wrote:

> [...]
>
> Det kan være vi kan mødes til en kop kaffe, omkring d 20 - 22 maj?
> Der tager vi nemmelig turen fra Sjælland til netop Aalborg Øst.

Kan du få den i garage i Aalborg Ø? Det er måske en god ide.

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Michal

Dato : 05-05-05 10:54

On Thu, 5 May 2005 10:34:20 +0200, flemsus wrote:

> Kan du få den i garage i Aalborg Ø? Det er måske en god ide.

Både og. Jeg kan køre den om bagved huset, og ind i udestuen.
Ja det er nok en MEGET god idé

Michal

Fra : Jacob Larsen

Dato : 05-05-05 16:23

> [...]
>
> Det kan være vi kan mødes til en kop kaffe, omkring d 20
> - 22 maj?
> Der tager vi nemmelig turen fra Sjælland til netop

Det ligger desværre lige i min sure periode med 2*projektaflevering. Får
næsten dårlig samvittighed bare ved at gå over og handle for tiden istedet
for at arbejde.

Det kan være det bliver mere overskueligt inden da, men lige nu ser det ud
til at tiden op til afleveringen bliver specielt slem. Øv, jeg er træt af
det projektarbejde.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-05-05 18:58

"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> writes:

> Øv, jeg er træt af det projektarbejde.

Ja, jeg fik heller ikke noget fridag idag :-/ Well, i det mindste
bliver man betalt godt... eller... *wrææææl*

Nå pyt, morgentrafikken er i det mindste til at leve med en dag som
idag
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Jacob Larsen

Dato : 05-05-05 20:17

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> wrote in
message news:87wtqdpnb9.fsf@dellen.royal.flof.dk

> Ja, jeg fik heller ikke noget fridag idag :-/ Well, i det
> mindste bliver man betalt godt... eller... *wrææææl*
>
> Nå pyt, morgentrafikken er i det mindste til at leve med
> en dag som idag

Jeg er i gruppe med jeg, mig og mig selv, så jeg arbejder hjemmefra.
Trafikken er derfor til at overse.

Det med lønnen kunne jo også være bedre. Natarbejde, lidt selvstændigt
arbejde, legat og nu dobbelt-klip pga opsparet SU har nu gjort det
udholdeligt.

Til gengæld for alt besværet er det sidste semester for mig, så hvis du
kender nogen, der vil smide en ordentlig røvfuld penge efter en uddannet
datalog efter min sommerferie, skal du da endelig sige til.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-05-05 20:44

> Jeg er i gruppe med jeg, mig og mig selv, så jeg arbejder hjemmefra.
> Trafikken er derfor til at overse.

Snyd

> Det med lønnen kunne jo også være bedre. Natarbejde, lidt
> selvstændigt arbejde, legat og nu dobbelt-klip pga opsparet SU har
> nu gjort det udholdeligt.

Ja, det lyder da ikke så tosset.

> [...]
> du kender nogen, der vil smide en ordentlig røvfuld penge efter en
> uddannet datalog efter min sommerferie, skal du da endelig sige

Will do, men det er nok ikke så sandsynligt. Jeg har godt fire
semestre tilbage, så der går lidt inden jeg er i samme båd. Jeg glæder
mig sgu til den dag jeg får mig et rigtigt arbejde og tjener rigtige
penge
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Jacob Larsen

Dato : 05-05-05 21:03

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> wrote in
message news:87oebppied.fsf@dellen.royal.flof.dk

> Snyd

Hehe... Det var nu ikke så slemt i forvejen. Jeg bor jo på Nork nede ved
Føtex. så det tager kun ganske få min at gå op på uni.

> Ja, det lyder da ikke så tosset.

Man er jo fra jylland så økonomien skal der være styr på, også hvis det
betyder noget arbejde.

Men det bliver godt at få et rigtigt arbejde med en rigtig løn.

Du er ingeniør af et art, ikke?

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-05-05 21:35

> Hehe... Det var nu ikke så slemt i forvejen. Jeg bor jo på Nork nede
> ved Føtex. så det tager kun ganske få min at gå op på uni.

Jeg bor ude ved storcentret, så jeg har lige en ti-minutters trilletur
hver dag, det dobbelte i myldretiden.

> Man er jo fra jylland så økonomien skal der være styr på, også hvis
> det betyder noget arbejde.

Det synspunkt deler jeg, men jeg tillader mig nu alligevel den luksus
at få SU-lån. Men ja, det er da også noget skidt.

> Du er ingeniør af et art, ikke?

Jo, E'er på 6. semester proceskontrol Vi er sikkert også rendt på
hinanden derude uden at vide det
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Jacob Larsen

Dato : 06-05-05 08:38

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> wrote in
message news:87fyx1pg2x.fsf@dellen.royal.flof.dk

> Jo, E'er på 6. semester proceskontrol Vi er sikkert
> også rendt på hinanden derude uden at vide det

Det er meget muligt. Jeg har i hvert fald set din cykel holde parkeret
derude.

Fra : lasse

Dato : 04-05-05 18:37

"Michal" <michal@berthelsen-juul.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan næsten ikke vente til imorgen
>
> P.S. Jeg har købt en Sigma BC1600, som jeg regner med at montere imorgen.

Kæmpe tilykke med det nye legetøj, kender godt forenmmelsen har også selv
lige kåbt en helt ny Suzuki sv 1000 S
Mvh lasse

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 05-05-05 08:05

Michal wrote:
> [...]
> Kan næsten ikke vente til imorgen
>
> P.S. Jeg har købt en Sigma BC1600, som jeg regner med at montere imorgen.

Tillykke med geden, håber I får stor fornøjelse af den

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet