Vurdering af motorcykel og dækmontering i ~
Fra : Peter Christiansen

Dato : 03-05-05 19:48

Hej med jer

Jeg har lige et par spørgsmål:

Jeg har en veninde der vil sælge hendes Suzuki TU 250 X, den er fra
august 2002, har kørt 2.000 km - dvs. den er squ næsten ny. Hvad kan
sådan en koste ? Hvad skal den sættes til salg for ?

Er der nogen steder i Aalborg man kan få monteret dæk indkøbt hos
Reifenversand for rimelige penge? Klubber eller dækforhandlere ?

mvh Peter

Fra : Ole Hansen

Dato : 04-05-05 11:39

Peter Christiansen <peter.christ@sol.dk> writes:

> Jeg har en veninde der vil sælge hendes Suzuki TU 250 X, den er fra
> august 2002, har kørt 2.000 km - dvs. den er squ næsten ny. Hvad kan
> sådan en koste ? Hvad skal den sættes til salg for ?

Tjah.. Vordingborg MC har en til salg for 29.800 - og det er den
eneste, der er til salg på DBA :) Så mon ikke 25-30 er prisen for
så'en bette maskine?

--
Ole Hansen

Fra : Jens Aage Holm

Dato : 04-05-05 14:22

On Wed, 04 May 2005 13:38:53 +0200, Ole Hansen wrote:

> Tjah.. Vordingborg MC har en til salg for 29.800 - og det er den eneste,
> der er til salg på DBA :) Så mon ikke 25-30 er prisen for så'en bette
> maskine?

Special MC i har en '99 med ca. 20kkm på klokken til 24.800,- kr.

--
JÅH

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 04-05-05 16:52

"Jens Aage Holm" <boost@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Special MC i har en '99 med ca. 20kkm på klokken til 24.800,- kr.

Og selv samme kan montere dæk !

> --
> JÅH

Thomas