Neddrosling af RF 400
Fra : Ronay

Dato : 02-05-05 17:34

Hej NG.

Jeg har set mig varm på en Suzuki RF 400, men da denne ikke er
offifielt importeret til DK har jeg fundet ud af at et droslingssæt er
svært at få fat i.

Jeg har ikke kunne finde et.
Men er der nogen herinde der kan hjælpe mig i min søgen??

På forhånd tak!

Rune

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 02-05-05 18:32

Ronay wrote:
> [...]
> svært at få fat i.
>
> Jeg har ikke kunne finde et.
> Men er der nogen herinde der kan hjælpe mig i min søgen??

Stop en sok i udstødningen? :)

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 02-05-05 19:22

"Ronay" <kristensenrune@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> svært at få fat i.
>
> Jeg har ikke kunne finde et.
> Men er der nogen herinde der kan hjælpe mig i min søgen??

Du skal nok prøve om du kan få fat i Mads Stetter fra gruppen.
Han er så vidt jeg ved, den eneste her på gruppen der har haft en RF 400.
Nok den pæneste
i Danmark.

> På forhånd tak!
>
> Rune
Thomas

Fra : Armand

Dato : 02-05-05 21:19

Thomas B. Andersen wrote:
> [...]
>

> Du skal nok prøve om du kan få fat i Mads Stetter fra gruppen.
> Han er så vidt jeg ved, den eneste her på gruppen der har haft en RF 400.

Sebastian, p.t. på TL1000, har da vist også været dér :-/

--
Armand.

Fra : S.G

Dato : 02-05-05 23:18

> Sebastian, p.t. på TL1000, har da vist også været dér :-/
>
> --
> Armand.

JAAAAA! :D

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-05-05 13:11

kristensenrune@hotmail.com (Ronay) writes:

> Men er der nogen herinde der kan hjælpe mig i min søgen??

Buchbergs mc (spørg google for nærmere info) importerer vist
droslingssæt til en frygtelig masse cykler.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R