Suzuki Burgman?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 01-05-05 20:41

Hej, jeg går med tanker om at anskaffe en Suzuki Burgman 400 eller 650,
men kan den anbefales og hvilken en af dem skal man vælge?

Og er der andre cykler der er lidt der-hen-ad men bedre eller bare
billigere???

Og hvad er forskellene på 400 og 650 modellerne, der er vist forskel på
gearene,
men hvad ellers?

Og hvad er forskellene på 650 og 650 Executive?

Henrik

Fra : anders majland

Dato : 01-05-05 21:20

> Og hvad er forskellene på 400 og 650 modellerne, der er vist forskel på
> gearene,
> men hvad ellers?

Det enenste de egenligt har tilfælles er navnet.

400'eren er en "traditionel" kilremsscooter hvor hele motoren svinger med
sammen med baghjulet, med de ulemper det nu har.

650'eren er mere bygget som en motorcykel med mindre uaffjedret vægt. Den
har stadig en vario men denne er styret af en lille elmotor i modsætning til
den "simple" med vægtklodserne.

Mhs til alternativer så er mange enige om at yamaha majesty 250 kører bedre
end burgman 250/400 (der er storts et ens) men 400'eren har jo væsenligt
mere power og 650'eren endnu mere ...

Jeg har desværre ikke haft fornøjelsen af 650'eren men jeg ved at der er
en på maxiscooter.dk (i nordjylland) der har en. Hvis du smider en mail til
jan steen kan han sikkert forwarde den til ham http://www.maxiscooter.dk/

/A