Dækken til MC
Fra : Mads

Dato : 01-05-05 18:42

Er der nogle der har erfaring med et godt kvalitetsdækken til f.eks. Honda
VFR750 og eventuelt en link til forhandler, da jeg ikke har kunnet finde det
på nettet.
I samme omgang kan jeg vel godt afsløre at den skal stå på gaden. hvilken
alarmanordninger/låse/støbe fast kan der anbefales.

Med venlig hilsen
Mads på vej til at få MC

Fra : Richard

Dato : 01-05-05 19:07

Mads wrote:

> Er der nogle der har erfaring med et godt kvalitetsdækken til f.eks. Honda
> VFR750 og eventuelt en link til forhandler, da jeg ikke har kunnet finde det
> på nettet.

Din nærmeste Honda-forhandler m.m.fl. - se evt. tip om valg af materiale
og udførelse i en af trådene om mc-garager fornylig.

> I samme omgang kan jeg vel godt afsløre at den skal stå på gaden. hvilken
> alarmanordninger/låse/støbe fast kan der anbefales.

Det var synd, men kan selvfølgelig være nødvendigt. En armtyk kæde
omviklet cyklen og låst fast til en solid ankerpullert eller ring, som du
støber godt fast i underlaget...

Nej, se mere om alarmer i tidligere indlæg men regn med, at hvis nogen vil
have cyklen med, skal de nok finde ud af at få den

Men lad nu ikke det tage modet fra dig - en mc er jo en herlig ting, og en
VFR ikke mindre

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 01-05-05 19:17

Richard wrote:

> [...]
>
> --
> Richard Pade, Sorgenfri, DK
> '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

For et par dage siden var der en tråd herinde med adressen
www.followit.dk i, og jeg har snakket med firmaet... Det ser pisse godt
ud og skal selv have en af deres GSM dimser... Den fylder ikke mere end
en tændstik æske og kan gemmes sågar i polstringen til sædet! Den
kostede 2500 + 12-1300 om året og så kunne du slå "hegn" til sådan hvis
den blev flyttet om natten uden tændingen var slået til ville den
arlamere dansikring som ville søge efter den, de havde også en gps dims
til 4000 plus samme afgift om året, som du selv ville kunne gå ind og se
hvor din bike er henne...