FZR 1000 EXUP 1991
Fra : Thomas

Dato : 27-04-05 21:26

Jeg overvejer at skaffe mig sådan en. hvad skal jeg passe på ?
Gode råd modtages med tak..
Mvh
Thomas
Hagemalm@mail.dk

Fra : Carl Dragert

Dato : 28-04-05 07:27

"Thomas" <hagemalm@mail.dk> wrote in message
> Jeg overvejer at skaffe mig sådan en. hvad skal jeg passe på ?
> Gode råd modtages med tak..

Politiets fartkontrol

--
Hilsen Carl
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=531

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-04-05 08:46

Thomas wrote:
> Jeg overvejer at skaffe mig sådan en. hvad skal jeg passe på ?
> Gode råd modtages med tak..
> Mvh
> Thomas
> Hagemalm@mail.dk

FJ ejere der er ude efter dine hjul..

--
vh
Torben

Fra : Eg Egemarke

Dato : 28-04-05 19:10

Olie forbrug og slidt gearkasse allerede efter 50 000 Km. Samt at de fleste
har fået tæsk ...

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Steen E.

Dato : 28-04-05 08:12

> Jeg overvejer at skaffe mig sådan en. hvad skal jeg passe på ?
> Gode råd modtages med tak..

Pas på. Du bliver afhængig af EXUP'ens trækkraft ved alle omdrejninger.

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : S.G

Dato : 28-04-05 09:17

"Steen E." <steen-e*fjernes*@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Pas på. Du bliver afhængig af EXUP'ens trækkraft ved alle omdrejninger.

Så opgraderer man bare til en TL1000´er :D

Fra : Steen E.

Dato : 29-04-05 10:33

> Så opgraderer man bare til en TL1000´er :D

) 1000cc forever !

Fra : Thomas

Dato : 28-04-05 20:46

Har lige prøvet en hos MC-forum og umiddelbart havde jeg da håbet at den
ville forsøge at sætte mig af, men det skete ikke..?
Måske var den ikke helt god længere, eller så er den ikke mere hidsig end
det.. (er lidt 2 takts skadet)
Men trække det kan den..
/Thomas

Fra : Pwh

Dato : 29-04-05 07:41

> [...]
> den ville forsøge at sætte mig af, men det skete ikke..?
> Måske var den ikke helt god længere, eller så er den ikke mere hidsig

Kan man forestille sig at den måske kun har haft 100hk den du prøvede,
jeg er da også 2-takst skadet, men en 145hk 1000ccm trækker altså
brutalt på en måde der giver de fleste tynd mave til at starte med

/Jens

Fra : Armand

Dato : 29-04-05 14:51

Pwh wrote:

> Kan man forestille sig at den måske kun har haft 100hk den du prøvede,
> jeg er da også 2-takst skadet, men en 145hk 1000ccm trækker altså
> brutalt på en måde der giver de fleste tynd mave til at starte med

EXUP'en kan sagtens hænde at sidde fast. Dét kan kontrolleres med det
blotte øje ved gasgivning!

--
Armand.