Lykkelig ejer af gsx750f
Fra : Thomas & Camilla

Dato : 27-04-05 10:02

Så er jeg på gaden med min S. gsx 750 f, købt privat i Ålborg. Glæder mig
til at komme ud og køre hele sommeren. Jeg skal bare lige inverstre i tøj.

Camilla

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-05 10:05

> Så er jeg på gaden med min S. gsx 750 f, købt privat i Ålborg. Glæder mig
> til at komme ud og køre hele sommeren. Jeg skal bare lige inverstre i tøj.

Tillykke, kør sikkert

Mvh
Morten
BastardBike

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 27-04-05 14:58

Tillykke. Og spar nu ikke på tøjet. Det skal sidde godt og være behageligt,
og selvfølgelig også være "sikkert".

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : K

Dato : 27-04-05 17:05

"Thomas & Camilla" <ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> skrev i en
meddelelse

> Så er jeg på gaden med min S. gsx 750 f, købt privat i Ålborg. Glæder mig
> til at komme ud og køre hele sommeren. Jeg skal bare lige inverstre i tøj.

Tillykke
hvlken årg, farve og hvor mange km ?

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 28-04-05 07:38

Den er fra ´89, sort m. lilla/blå staferinger. 32000 km. dog uden garanti
fra sælger, men min mekaniker mener godt det kan være rigtigt, da der intet
er at udsætte på den. Pris 43.000